کتاب گام به گام نهم سری شاه کلید کلاغ سپید

کتاب گام به گام نهم سری شاه کلید کلاغ سپید

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کمک درسی
  • مولف: گروه مولفان
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: نهم
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
590,000
472,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حل‌المسائل دروس نهم (همراه با 35 ساعت فیلم آموزشی در قالب تدریس گام به گام کتاب درسی)

محصولات مرتبط

مطالب کتاب استاندارد و منطبق  بر اصول آموزشی کتب درسی بوده و یه منبع آموزشی قابل‌اطمینان برای قبولی در  امتحانات محسوب میشه. یکی از مواردی که در سال آخر متوسطه اول اهمیت زیادی  داره جمع‌بندی دروسه و کتاب‌های گام‌به‌گام و جامع راه‌حل مناسبی برای این  موضوع هستن.

بعد از ارائه درس‌نامه کامل،  نوبت به تمرین‌های متنوع و پرسش و پاسخ هست که مهارت دانش‌آموز رو در  پاسخ‌گویی به تمرینات و امتحانات ساده و دشوار بالا می‌بره. علاوه بر  پرسش‌های تألیفی، این کتاب دارای پاسخ پرسش‌های کتاب درسی ازجمله  فعالیت‌های کلاسی، فکر کنید و تمرینات مندرج در کتاب درسی هم هست.

فیلم آموزشی گم به گام نهم شاه‌کلید

در کنار خوندن کتاب گام‌به‌گام  که مطالب رو یواش‌یواش بهت تزریق می‌کنه، وجود فیلم آموزشی در قالب تدریس  گام‌به‌گام کتاب درسی، حل تمرینات و سؤالات کتاب درسی و حل تمرین بیشتر جهت  رفع اشکال و آمادگی برای امتحانات خیلی می‌تونه توی روند یادگیری و تثبیت  مطالب تاثیرگذار باشه. فیلم آموزشی کتاب شاه‌کلید نهم گام‌به‌گام 35 ساعت  آموزش روان و به زبان ساده هست که کمک می‌کنه مطالب به‌صورت کامل برات جا  بیفته.

چرا کتاب شاه‌کلید کلاغ سپید گام‌به‌گام نهم؟

سطح آموزشی این کتاب به زبان  ساده بوده و دانش‌آموزان عزیز با هر سطح علمی از مطالب کتاب بهره می‌برن.  زمان استفاده از کتاب گام‌به‌گام نهم کلاغ سپید همونطور که مشخصه تمام سال  تحصیلی هست و برای ارتقا معدل نوبت اول و دوم میشه ازش استفاده کرد. تنوع  در شیوه تمارین این کتاب یکی از دلایل اصلی تمایز این محصول نسبت به موارد  مشابه خود هست. انواع تمرین در کنار آموزش درست و استاندارد بال‌هایی برای  موفقیت در امتحانات هستن ک هر دانش‌آموزی بهشون نیاز دارن. سوالات تشریحی  متنوع، جداول کاربردی و انواع سوال تستی برای رسیدن به تسلط همراهت هستن.

ویژگی‌های کلی گام‌به‌گام نهم شاه‌کلید

  • پاسخ‌گویی به پرسش‌های کتاب درسی و تکمیل آن‌ها
  • بررسی دروس فارسی و نگارش،  ریاضی، مطالعات اجتماعی، علوم تجربی، پیام‌های آسمان، آموزش قرآن،  عربی،زبان انگلیسی، کار و فناوری و فرهنگ و هنر
  • پوشش کامل مطالب درسی، کلیه‌ی فعالیت‌های کلاسی، فکر کنید و تمرینات مندرج در کتاب
  • همراه با 35 ساعت فیلم آموزشی  در قالب تدریس گام‌به‌گام کتاب درسی، حل تمرینات و سؤالات کتاب درسی و حل  تمرین بیشتر جهت رفع اشکال و آمادگی برای امتحانات
موضوع
کمک درسی
مولف
گروه مولفان
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
نهم
قطع کتاب
وزیری
تعداد صفحه
784
سال چاپ
1403
شابک
9786220306061
وزن
1,070 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...