بانک تست ریاضیات تجربی جامع کنکور IQ گاج (جلد اول)

بانک تست ریاضیات تجربی جامع کنکور IQ گاج (جلد اول)

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: سجاد عظمتی
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: دوازدهم تجربی, یازدهم تجربی, دهم تجربی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
830,000
666,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

بانک تست ریاضیات تجربی جامع کنکور IQ گاج (جلد اول)

  


چکیده

ریاضیات جامع تجربی آی کیو گاج یک مجموعه دو جلدی است که همه مطالب  ریاضی دهم، ریاضی یازدهم و ریاضی دوازدهم تجربی را پوشش می دهد. این مجموعه  کاملا کنکوری است و جلد اول آن شامل تست ها و پاسخنامه تشریحی (دارای 811  صفحه و 2899 تست) و جلد دوم شامل درسنامه ها (دارای 362 صفحه) است.

هر دو جلد دارای ساختاری مشابه هستند و تمامی مطالب سه کتاب ریاضی به  شکل تجمعی در 18 فصل گردآوری شده اند. مثلا فصل اول که مربوط به تابع است،  همه مطالب تابع از هر سه کتاب را شامل می شود. هر فصل به تعدادی بخش تقسیم  شده و در فهرست کتاب بجز شماره صفحه آغاز هر بخش اطلاعات بیشتری وجود  ندارد. البته در جلد دوم شماره صفحه آغاز پاسخنامه هر بخش نیز ذکر شده است.

پیش از خرید آنلاین ریاضی تجربی جامع iq گاج تالیف محمد حسین صابری و علیرضا شعبانی نصر ادامه این مطلب را بخوانید.

ریاضیات جامع تجربی آی کیو گاج

(نمونه ای از فهرست بخش سوالات)

 

در درسنامه ها بخش های آموزشی در کادر آبی رنگ و تست ها و مثال ها بدون  کادر هستند که کاملا برخلاف صفحه آرایی های معمول است، ولی جالب از آب  درآمده است. فونت و سایز نوشته ها در شرایط خوبی است و نمودارها و اشکال با  کیفیت خوبی رسم شده اند. رنگ مکمل در جلد درسنامه آبی است، ولی در جلد تست  ها از رنگ های متنوع تری مثل سبز و قرمز و نارنجی برای روح بخشیدن به کتاب  استفاده شده است. البته در بخش پاسخ تشریحی باز هم رنگ مکمل فقط رنگ آبی  است.

کاغذ کتاب نیز سفید است. جلد دوم (درسنامه) سبک است و قابلیت حمل و نقل  راحتی دارد، ولی جلد اول نسبتا سنگین است. طراحی جلد هر دو جلد مانند باقی  سری کتاب های آی کیو گاج و به رنگ بنفش است و جذابیت خاصی ندارد.

کتاب ریاضی جامع تجربی ای کیو گاج می تواند تنها منبع آموزشی و تست دانش  آموزان رشته تجربی برای کنکور باشد. با توجه به تعداد تست ها باید از اول  سال دوازدهم مورد استفاده قرار بگیرد و نباید از نام آی کیو ترسید. درسنامه  ها و تست ها در شرایط منطقی قرار دارند و برای دانش آموزان با هر سطحی  قابل استفاده اند.  دانش آموزان با سطح پایین تر می توانند از حل تست های  IQ+ که سخت تر هستند صرف نظر کنند.

 

آموزش (درسنامه)

جلد دوم این مجموعه شامل درسنامه هاست. درسنامه ها سر راست و چکشی عمل  می کنند و وقت را تلف نمی کنند. یکی از مهم ترین ویژگی های درسنامه ها این  است که حدفاصل بین درسنامه مفصل و خودآموز و یک درسنامه نکته وار و کوتاه  را بخوبی رعایت کرده اند. کوتاه بودن بخش های توضیحی و درعین حال تعداد  زیاد مثال های تشریحی (آموزشی) و تست های درسنامه، موید این موضوع است.  مثلا فصل اول (تابع) دارای 83 تست در درسنامه است.

برخلاف آنچه که ممکن است از اسم کتاب (آی کیو) تصور کنید کتاب کاملا  چارچوب کنکور را رعایت کرده است. علاوه بر بیراهه نرفتن در موضوعات، سطح  درسنامه هم کاملا متناسب با کنکور نوشته شده و اصلا نباید ذهنیت قبلی نسبت  به این کتاب داشت. اگر اطلاعاتی اولیه از مطالب داشته باشید (که از دانش  آموز دوازدهمی همین انتظار می رود) یا از معلم سر کلاس مقدمه ای یادگرفته  باشید، می توانید با درسنامه ها ارتباط برقرار کنید. مثلا در همان شروع فصل  اول ضمن معرفی روش های نمایش تابع در یک جدول ضمن یادآوری این موضوع برای  دانش آموزان، اطلاعات مربوط به این بخش طبقه بندی هم می شود.

مثال های تشریحی درسنامه خیلی خوب و مهم هستند و توصیه می کنیم حتما  آنها را قبل از ورود به تست ها حل کنید. تست های درسنامه هم با توجه به  تعددشان عجله ای برای سخت شدن ندارند و تست های اولیه را به راحتی حل می  کنید و امیدوارانه ادامه خواهید داد. مراحل حل تست ها هم نسبتا مفصل اند و  بعید است در حل آنها گیر کنید.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
سجاد عظمتی
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
دوازدهم تجربی, یازدهم تجربی, دهم تجربی
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
848
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
ندارد
تست
دارد
تعداد جلد
2
شابک
9786220308683
وزن
1.804 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...