حسابان کامل کنکور میکرو طلایی گاج

حسابان کامل کنکور میکرو طلایی گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: ابوالقاسم شعبانی
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: دوازدهم ریاضی, یازدهم ریاضی, دهم ریاضی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
720,000
576,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

حسابان کامل کنکور میکرو طلایی گاج

  


آخرین تغییرات کتاب حسابان کامل میکرو طلایی گاج چاپ 1402

  • کاهش تعداد تست‌ها به 3215
  • پوشش تست‌های کنکور تا سال 1400
  • یکپارچه شدن درسنامه‌ها و تست‌های فصول پایه و دوازدهم

حسابان کامل میکروطلایی گاج یک مجموعه تک‌جلدی برای داوطلبان کنکور ریاضی است. این کتاب شامل، درسنامه، تست و پاسخنامه کلیدی و تشریحی است و همه مطالب ریاضی دهم (بجز مجموعه‌ها، شمارش و آمار و احتمال) و حسابان یازدهم و حسابان دوازدهم را پوشش می‌دهد.

کتاب تمامی مطالب حسابان و ریاضی پایه مرتبط با آن را در قالب 12 فصل  تجمعی ارائه کرده است و به طور مثال تمامی مطالب مرتبط با مثلثات از هر سه  کتاب ریاضی 1 و حسابان 1 و2 در فصل هشتم به شکل یکپارچه درآمده است.

هر فصل شامل چند قسمت است که ابتدا تست‌های هر قسمت آمده و بعد از آن  پاسخنامه کل فصل قرار گرفته‌اند و تا انتها به همین شکل ادامه دارد. بعد از  تست‌ها و جوابشان درسنامه‌ها شروع می‌شوند و این روند ادامه دارد.

در بخش درسنامه‌ها از رنگ مکمل سبز و توسی در کنار مشکی استفاده شده و  صفحه آرایی مرتب و منظمی را می‌بینیم. تست‌ها و مثال‌ها در کادر قرار دارند  و حتی فرمول و روابط مهم در مرورهای بعدی براحتی پیدا می‌شوند. اما در بخش  تست‌ها رنگ مکمل صورتی است و با استفاده از این رنگ در بخش کناری کتاب،  بخش‌های تست‌ها و درسنامه از کنار کتاب قابل تفکیک اند.

تلاش شده برای تک جلدی شدن کتاب فونت‌ها چندان ریز نباشند و فاصله بین  خطوط متناسب باشد. اما باید دقت کرد که نتیجه چندان کم حجم نیست و کتاب 977  صفحه دارد. تعداد 3215 تست در آن نشان از این دارد که این مجموعه از یک  مجموعه دو جلدی چیزی کمتر ندارد و ظاهر آن هم گویای همین مطلب است.

در ادامه به بررسی کتاب حسابان کامل میکروطلایی گاج اثر ابوالقاسم شعبانی می پردازیم.

محصولات مرتبط: حسابان دوازدهم

آموزش (درسنامه) کتاب حسابان کامل میکرو طلایی گاج

کمتر از نصف کل حجم کتاب به درسنامه‌ها اختصاص دارد و این نشان از  فشردگی و حجم آنها دارد. درسنامه‌ها سرعت بالایی دارند و منبع اول آموزشی  محسوب نمی‌شوند. اگر ورقی در بین درسنامه‌ها بزنید می بینید که در مواردی  درسنامه، مثال تشریحی قبل از ورود به تست‌ها ندارد و مستقیم وارد تست‌ها  شده است.

البته این موضوع در فصول پایه بیشتر به چشم می‌آید. مثلا در بخش الگو و  دنباله، معرفی الگو‌ها حدود 4 صفحه درسنامه دارند که نشان از فشردگی و نگاه  حداقلی به درسنامه‌هاست. البته سعی بر کامل بودن و پوشش نکات بوده ولی با  توجه به حجم کم امکان حل تست از همه تیپ های مهم در درسنامه‌ها نبوده. مثلا  در درسنامه معادلات گویا از مسائل غلظت تستی حل نشده با اینکه تمرین کتاب  درسی است.

به طور کلی می توان گفت درسنامه از کتاب‌های مشابه کوتاه‌تر است و عمده  تمرکز کتاب بر روی تست‌های آن بوده است. لذا دانش‌آموزانی که در آموزش مشکل  دارند و دنبال منبعی برای پوشش‌دهی به نقاط ضعف‌شان هستند شاید بهتر باشد  از منبع دیگری استفاده کنند. اما اگر مطالب را در حد منطقی بلد هستید و  می‌خواهید یک منبع تستی سرشار داشته باشید این کتاب انتخاب مناسبی است.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
ابوالقاسم شعبانی
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
دوازدهم ریاضی, یازدهم ریاضی, دهم ریاضی
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
1008
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
ندارد
تست
دارد
شابک
9786220303978
وزن
2.03 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...