سیرتاپیاز ریاضی پنجم دبستان گاج

سیرتاپیاز ریاضی پنجم دبستان گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: مریم بهمنی, شیما زهره وند, محمد جواد حیدری
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: پنجم دبستان
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
725,000
580,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مقدمه مولف

سیرتاپیاز ریاضی پنجم دبستان گاج


بیان  مفاهیم و مسائل درسی باید به شیوه ای باشد که جنبه های مختلف مطالب درسی  را پوشش داده و منجر به پرورش، تقویت و بسط استعدادهای دانش آموزان شود. در  طراحی کتاب های سیر تا پیاز تلاش شده است تا با ارائه ی یک الگوی معین این هدف تحقق پیدا کند. طراحی  این کتاب به شیوه ای است که دانش آموز می تواند از آن به عنوان «خود-آموز»  استفاده کند؛ و معلم می تواند از آن به عنوان یک الگوی استاندارد شامل  برنامه ی آموزشی منسجم و جامع برای پیشبرد و موفقیت برنامه های آموزشی دانش  آموزان و ارتقای پیشرفت تحصیلی آنها استفاده کند. مجموعه کتابهای سیر تا  پیاز شامل سه بخش مجزا و منفک زیر است:

  1. آموزش (درسنامه)
  2. پرسش های تشریحی (امتحان)
  3. پرسش های چهار گزینه ای (تست)

این مجموعه در سه بخش مجزا اما مرتبط به هم نگاشته شده، یعنی شیوه ی  طراحی این کتاب به سیاقی است که هرچند با مطالعه ی هر بخش می توان به  اصطلاحات، مفاهیم و مسائل آن درس مسلط شد، اما دانش آموز را به دلیل داشتن  سیر زنجیروار به مطالعه ی دقیق و کامل کتاب علاقه مند می کند.

بخش آموزش (درسنامه): این بخش طبق سرفصل های کتاب درسی  است؛ آموزش کامل دقیق و آسان مفاهیم، تعاریف و اصطلاحات، اولویت اصلی  تألیف در این ساختار آموزشی است. رویکرد تألیف در این بخش ارائه ی  راهکارهای نوین و متنوع آموزشی طبق الگو و سرفصل های کتاب به منظور کمک به  دانش آموز برای یادگیری و تسلط بر مفاهیم درس است.

بخش امتحان (پرسش های تشریحی): این بخش با هدف ارتقای  معدل و تثبيت مفاهیم کتاب درسی طراحی شده است و در برگیرنده ی کل مطالب هر  درس است. طراحی پرسش ها، درس به درس و تفکیکی است و منطبق بر استانداردهای  دقیق و بودجه بندی آموزشی مصوب آموزش و پرورش می باشد.

بخش تست (پرسش های چهارگزینه ای): تسلط بر مفاهیم درسی  و آگاهی از شگردها و فوت و فن تست زنی رمز موفقیت در آزمون های معتبر است.  در این بخش دانش آموز با مشاهده و حل تست های تأليفی، المپیادها، نمونه  دولتی و تیزهوشان به مباحث کتاب درسی مسلط و برای آزمون های مختلف آماده می  شود. طراحی تست ها به شیوه ای است که به تنهایی يك کتاب جامع مختص آموزش و  یادگیری تلقی شود؛ یعنی دانش آموزان می توانند با مطالعه ی تستها تقريبا  كل مباحث کتاب را مرور کنند. به منظور تثبیت و نهادینه سازی مطالب در ذهن  دانش آموز درجه ی سختی تستها (از آسان به سخت) رعایت شده است.

در پایان توصیه می کنم دانش آموزانی که برای آزمون های نمونه دولتی،  تیزهوشان یا المپیاد نیاز به تست های سطح بالاتری دارند، از کتاب قند و عسل  پنجم دبستان استفاده کنند. این کتاب منبعی مناسب و جامع برای همه دروس  پایه پنجم در يك کتاب می باشد.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
مریم بهمنی, شیما زهره وند, محمد جواد حیدری
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
پنجم دبستان
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
525
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
دارد
تست تالیفی
دارد
تست
دارد
شابک
9786220306740
وزن
1.132 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...