شیمی دوازدهم میکرو گاج (تک جلدی)

شیمی دوازدهم میکرو گاج (تک جلدی)

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: امیر حسین کریمی, پویا الفتی
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: دوازدهم ریاضی, دوازدهم تجربی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
590,000
472,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

شیمی دوازدهم میکرو گاج (تک جلدی)

  


چکیده

مؤلفین اشاره دارند که کتاب شیمی دوازدهم سری میکرو از انتشارات گاج به  هدف گرفتن نمره بیست در امتحانات و درصد بالا در کنکور سراسری تألیف شده  است، ادعای چالش برانگیزی است. دعوت می کنیم تا انتهای نوشتار همراه باشید  تا این فرضیه را بررسی کنیم. یکه تاز میدان، ویرایش این کتاب است که بر  اساس کنکورهای دو سال اخیر به طرز خوبی نسبت به قبل آن ویرایش شده، هم از  لحاظ دو جلدی بودن به تک جلدی شدن و هم محتوایی.

فهرست کتاب شامل شماره صفحه ی فصل ها و زیرفصل هاست. لحن کتاب مانند  معلمی است که موقع تدریس جدی است و موقع تمرین دادن، مدام قبل سوالات با  عامیانه گویی سعی می کند راهنمایی کند. وجود ایموجی (شکلک) نیز مانند همان  نگاه های معلم موقع تدریس و شیطنت دانش آموزان است که اگر کیفیت آن ها بهتر  بود، تنوع بدی به نظر نمی رسید.

در ادامه به بررسی کتاب شیمی 3 میکرو گاج اثر پویا الفتی و امیر حسین کریمی می پردازیم.

تصویر روی جلد گویای تاثیر کاشت گیاه ادریسی (هورتاسیا) در خاک های  مختلف با Ph متفاوت، به آن گونه که در خاکی که خاصیت اسیدی آن کمتر است  (محیط بازی) و گل ادریسی به رنگ صورتی و در خاکی که خاصیت اسیدی بیشتری  دارد به رنگ آبی در میاید. کیفیت رسم نمودار و جداول عالی، ولی کیفیت  تصاویر متوسط است. با نوع کاغذ قرار است چشممان کمتر خسته شود ولی با تنوع  رنگ کم اثر آن زیر سوال می رود.

کتاب میکرو شیمی 12 ام دارای 524 صفحه و 1,608 تست می باشد. این کتاب  بدون اضافات، بدون حاشیه گویی  و حجم مناسب و با سطحی متوسط است، اگر ایده  های تازه خود را گسترش دهد و آزمون های آزمایشی را پوشش دهد، بسیار کتاب  کاملی خواهد شد. این کتاب منبعی مناسب به عنوان منبع درسنامه و تست از  ابتدای سال دوازدهم است. اشتباه املایی و علمی در کتاب مشاهده نمی شود.

پیش از خرید اینترنتی کتاب میکرو شیمی دوازدهم گاج ادامه مطلب را مطالعه کنید.

 

آموزش (درسنامه)

در ابتدای کتاب میکرو شیمی 3، قبل از درسنامه ها، در مقدمه ی کتاب به  سهم و تعداد هر مبحث و مسئله در کنکور 99 و 1400 اشاره شده است، که از چه  فصلی بیشترین تست مطرح شده است و اهمیت آن را مشخص کرده است. در مقدمه نیز  نحوه ی صحیح و راهنمای استفاده از کتاب بیان شده است.

درسنامه هر فصل به چند «قسمت» تقسیم شده است، به دلیل حجم مباحث و اهمیت  موضوعات، بیشترین تعداد زیرمجموعه ها مربوط به دو فصل اول است. «بسته» ها  در اینجا زیرمجموعه ای کوچکتر از قسمت ها هستند! تکلیف ما در هر بسته همان  است که بیان شده است، نه بیشتر نه کمتر.

مطالب بسته ها همان راه رسیدن به هدف اولیه ی کتاب است، یعنی موفقیت در  آزمون های تشریحی و امتحان نهایی، خصوصا در مباحثی که مثال حل شده دارد یا  با عبارت «وقته تمرینه» قرار است از ما پرسشگری کند، یا وقتی می گوید  «حواسا اینجا» می خواهد دو مطلب را در قالب مقایسه بیاورد یا تذکری بدهد،  که اگر این دو قابلیت در فصل سوم و چهارم بیشتر می شد، خیلی بیشتر حواس  دانش آموزان جمع می شد!

در جای جای درسنامه کتاب میکرو شیمی دوازدهم گاج مشهود است که یک مبحث  دقیق با دقت نظر به نگارش در آمده است و می تواند به آن کمک شایسته ای کند.  اما گاهی در تست ها می بینیم که از این خط فاصله گرفته و به دانش آموز  ضعیف کمک نمی کند تا عمق مطلب را درک کند، چون در قالب نکته گفته شده است.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
امیر حسین کریمی, پویا الفتی
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
دوازدهم ریاضی, دوازدهم تجربی
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
528
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
ندارد
تست
دارد
شابک
9786220304791
وزن
1.062 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...