کارپوچینو زبان انگلیسی هشتم گاج

کارپوچینو زبان انگلیسی هشتم گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: ابوالفضل قنبری, علی قاسمی
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: هشتم
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
335,000
266,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مقدمه مولف

کارپوچینو زبان انگلیسی هشتم گاج


درس  زبان همواره یکی از مهم ترین و کاربردی ترین دروس بوده که با تغییر رویکرد  آموزش آن در کشور دانش آموزان با شور و شوق بیشتری به این درس نگاه کردند و  همکاران عزیز و زحمتکش، امیدوار به بهبود کیفیت آموزش زبان با انگیزه ای  مناسب بر سرکلاسها حاضر شدند. در این بین بزرگترین مسئله ای که همه ی  همکاران و حتی خود دانش آموزان نیز از آن گله مند بوده و هستند، میزان ساعت  اختصاص داده شده به این درس است. در بحث میزان ساعت آموزش زبان، به این  مقوله از دو منظر مختلف باید نگریست: یکی زمان لازم برای ارائه ی محتوای  مطالب درسی (Presentation) که با توجه به میزان محتوا مشکل خاصی وجود ندارد  و دوم، زمانی که لازم است تا دانش آموز در معرض زبان (Exposure) و استفاده  از آن قرار گیرد تا فراگیری به نحوی مطلوب صورت پذیرد، بحث کمبود زمان،  ناظر بر زمان لازم برای موضوع دوم (Exposure) است.

یکی از مهمترین مسائل در راستای فراگیری زبان همین مقوله است و نیاز است  در هفته ۳ جلسه و حداقل ۲ جلسه به آن اختصاص داده شود. درست است که محتوای  متون درسی شروع به تغییرات بنیادینی نموده است ولی در کنار این محتوا،  مواردی نیز هست که نباید از آنها غافل ماند، که غفلت از آنها باعث می شود  مشکل آموزش زبان پابرجا بماند. بعضی از این موارد عبارتند از:

  1. اختصاص وقت مناسب جهت آموزش زبان (با توجه به مطالب فوق)
  2. آموزش مستمر همکاران ارجمند در راستای تغییر نگرش ایشان در تمام طول سال تحصیلی
  3. نظارت و بررسی روند آموزش در طول سال تحصیلی جهت رفع مشکلات احتمالی از طرق لازم
  4. بررسی اشکالات کتاب درسی و اصلاح آن در پایان هر سال تحصیلی
  5. ایجاد ارتباطی تنگاتنگ بین درس های مختلف هر پایه در راستای آموزش معنی دار دروس(Curriculum links)

اگرچه تمامی کاستی های پیش رو تنها موارد مورد اشاره ی فوق نیست، ولی  رفع آنها نیاز به گذر زمان، صرف هزینه و حوصله، جدیت و پشتکار و مشارکت همه  ی همکاران ارجمند می باشد. در کتاب پیش روی شما، تمام توان خود را بر آن  نهادیم تا کاستی ها و خلاهای موجود در کتاب درسی را جبران کنیم و با ارائه ی  تمرین های مختلف در هر یک از مهارت های زبانی (به خصوص Listening) در  راستای کمک به اصلاح روند آموزش زبان کشور قدمی هرچند کوتاه برداريم. در  کنار کتاب، یک لوح فشرده ی نرم افزاری حاوی مطالب و تمرین های جذاب نیز  ارائه شده است. نظر به استقبال چشمگیر همکاران ارجمند از این نرم افزار،  مشتاقانه منتظر نظرات شما عزیزان در راستای افزایش کیفیت آن می باشیم.

در پایان از کلیه ی همکارانی که با نظرات خود در افزایش کیفیت کتاب ما  را یاری دادند و به خصوص سرکار خانم مهنار چگینی و فرزانه ملکی که در  صدابرداری مشارکت به سزایی داشتند كمال تقدیر و تشکر را داریم.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
ابوالفضل قنبری, علی قاسمی
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
هشتم
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
141
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
دارد
تست
ندارد
شابک
9786003595347
وزن
340

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...