کارپوچینو فارسی اول ابتدایی گاج

کارپوچینو فارسی اول ابتدایی گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: نادره معدنی
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: اول دبستان
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
385,000
308,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مقدمه مولف

کارپوچینو فارسی اول ابتدایی گاج


شکر و سپاس خدای بی همتا را که افتخار خدمتگزاری به علم آموزان را به ما عطا فرمود.
اولیا گرامی و همکاران محترم؛

کتابی که هم اکنون پیش روی شماست، کتاب کمک آموزشی فارسی اول دبستان می  باشد. با توجه به اهميت زبان آموزی و آموزش خواندن و نوشتن در پایه ی اول،  کتاب های آموزشی این درس باید طوری تهیه شود که یادگیری را به گونه ای شیوا  و جذاب برای دانش آموزان مطرح نماید و درک آن را آسان تر کند. در این کتاب  نیز، به منظور آموزش عمیق زبان فارسی، سعی شده است تا با استفاده از تکنیک  های روان شناسی، تمرین های متنوع و آموزنده ای تهیه شود. این ویژگی ها سبب  ترغیب دانش آموزان برای انجام تمرین ها، تقویت چهار مهارت زبانی (گوش  دادن، سخن گفتن، خواندن و نوشتن) و پرورش قدرت تخیل، تفکر و خلاقیت در آن  ها می شود. تمرین های این کتاب هم چنین با تکرار مفاهیم در قالب های مختلفی  همچون وصل کردنی، کامل کردنی، کلمه سازی، جمله سازی، نقاشی، خواندن، نوشتن  و نظایر آن بدون خسته کردن دانش آموز او را در دستیابی به توانایی های فوق  الذكر یاری می رساند.

 

لطفا هنگام شروع کار دانش آموز با کتاب به نکات ذیل توجه فرمایید:

  1. قبل از شروع کار، لوازمی از قبیل مداد سیاه، مداد رنگی، مداد پاک کن و مداد تراش را در اختیار دانش آموز قرار دهید.
  2. با توجه به اینکه مفاهیم درسی در کلاس تدریس می شود، در هنگام حل تمرین  ها تنها به خواندن عنوان پرسش ها اکتفا نموده و از ارائه ی راهنمایی  مستقیم به دانش آموز در حل تمرین ها خودداری نمایید.
  3. برای تقویت مهارت خواندن و نوشتن برای هر نشانه، متن هایی در قالب  داستان تهیه شده است. از فرزندتان بخواهید متن ها را با دقت بخواند و از  آنها جهت تقویت املا استفاده نماید.
  4. در بخش ۳ (آموزش نشانه ها) از آموزش کلمه های خارج از کتاب خودداری نمایید.
  5. ستاره های طلایی داخل کتاب به جهت تشویق فرزند شما می باشد که می  توانید پس از پایان تکالیف، یک ستاره در صفحه ی مورد نظر به او بدهید.

 

انتقادها و پیشنهادهای سازنده ی شما قطعا در رفع ایرادها و اشکال های  احتمالی کتاب راهگشای ما خواهد بود. این کتاب را به همه ی فرزندان سرزمینم  تقدیم می کنم.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
نادره معدنی
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
اول دبستان
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
166
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
دارد
تست
ندارد
شابک
9786003595705
وزن
396

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...