کتاب رمان انگلیسی خدای امپراتور تلماسه God Emperor of Dune

God Emperor of Dune

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نویسنده: Frank Herbert
  • ناشر: Ace
  • شابک: 9780593098257
  • قطع کتاب: رقعی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
290,000
170,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

خرید کتاب گاد امپرور آف دون God Emperor of Dune اثر Frank Herbert انتشارات Ace از فروشگاه کافه زبان

کتاب رمان انگلیسی
کتاب God Emperor of Dune  به فارسی (خداوندگار امپراطوریه تلماسه) چهارمین  کتاب از مجموعه کتاب های Dune می باشد که توسط Frank Herbert به رشته  تحریر در آمده است. این رمان در ژوئن سال ۲۰۲۰ توسط انتشارات ACE منتشر شده  است. شخصیت کلیدی داستان “پل آتریدس”، مرد جوان باهوش و استعدادیست که در  سرنوشتی فراتر از تصور خود متولد شده است، وی باید به خطرناک ترین سیاره  جهان سفر کند تا آینده خانواده و مردمش را تضمین کند.

از آنجایی که نیرو های نحس بر سر بدست  آوردن گرانبها ترین ماده در جهان هستی در سیاره ای بنام آراکیس به نبرد می  پردازند، تنها کسانی زنده می مانند که بتوانند بر ترس خود غلبه کنند. از  این رمان دو اقتباس سینمایی توسط کارگردانان مشهور هالیوودی دیوید لینچ تل  ماسه (۱۹۸۴) و هم چنین دنی ویلنوو (۲۰۲۱) منتشر شده که هرکدام در سال اکران  خود با استقبال جهانی طرفدارانش مواجه شده است.

درباره ی رمان خدای امپراطوری تلماسه
رمان God Emperor of Dune چهارمین رمان از شش رمان علمی تخیلی فرانک هربرت  می باشد که در سال ۱۹۸۱ منتشر شد. این کتاب توانست در اولین سال انتشار خود  جز یازده کتاب پرفروش با جلد سخت قرار بگیرد و رکورد دار پرفروشترین کتاب  جلد سخت را از آن خود کند. منتقدان بر این باورند که رمان های شش گانه  هربرت دارای داستانی متقاعد کننده و قدرتمندی می باشند و به شیوه ای  مبتکرانه و نوین نگارش شده است.

 کتاب God Emperor of Dune
اکنون که هزاران سال بر سرزمین آراکیس میگذرد، سیاره ای که زمانی بیابان  بود، سرشار از سرسبزی و حیات شده است. لتو آتریدیس، پسر ناجی جهان،  امپراطور معادیب، هنوز زنده است اما جایی دور از انسان ها روزگار میگذراند.  او خود و آینده اش را قربانی کرد زندگی آینده ی بشریت را حفظ کند.

لتو دوم آتریدیس، امپراطور خدا، پس از  تبدیل شدن به ترکیبی از انسان و کرم شنی غول پیکر در جلد سوم، به مدت ۳۵۰۰  سال به عنوان یک ظالم بر جهان حکمرانی کرده است. مرگ تقریبا همه ی کرم های  شنی دیگر، و کنترل تام او بر ذخایر باقیمانده در جهان، به این امکان را  داده است که تمدن جهان را تحت فرمان کامل خود نگه دارد.

نویسنده
Frank Herbert
ناشر
Ace
شابک
9780593098257
قطع کتاب
رقعی
تعداد صفحه
476
زبان کتاب
انگلیسی
نوع جلد
شومیز
رده سنی
تمامی سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...