کتاب زبان دلفین ریدرز 2: سوپر سم Dolphin Readers 2: Super Sam

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ناشر: oxford
  • سطح: سطح 2
  • قطع کتاب: رقعی
  • نوع جلد: شومیز (نرم)
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
48,000
37,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

داستان انگلیسی از سری دلفین ریدرز سطح 2

معرفی کتاب داستان انگلیسی Super Sam Dolphin Readers 2

کتاب انگلیسی Super Sam داستان کودکانه و هیجان انگیز برای خردسالان رده  سنی ۷ الی ۱۲ سال است. این داستان در واقع به شما کودکان عزیز یاد میدهد  که هیچ وقت توانایی خودتان را نادیده نگیرید و سوپر من ها هم برای خودشون  نیز ضعف و ناتوانایی هایی دارند. کتاب داستانی انگلیسی سوپر سام در سطح دوم  و با دایره لغاتی انگلیسی ۴۲۵ همراه است. اگر شما کودکان عزیز میخواهید یک  سوپر من واقعی برای خودتان باشید، حتما خواندن و نوشتن زبان انگلیسی را  یاد بگیرید.

دید کلی کتاب داستان انگلیسی Super Sam دلفین ریدرز ۲

کتاب های انگلیسی مناسب کودکان از سری دلفین نه تنها  کودکان را در  یادگیری زبان انگلیسی همراهی میکند بلکه به آنان نیز به صورت داستان گونه  درس ها اخلاقی نیز آموزش میدهد. از سوی دیگر پک کامل سری Dolphin Readers  به همراه CD و Activity book که درانتهای کتاب اصلی برای تمرین و مهارت  بیشتر کودکان قرار داده شده است. علاوه بر آن، کتاب دارای دیکشنری مصور  برای آموزش کودکان به کاربرده میشود که از این طریق میتوانند کودکان به  آموزش لغات ترغیب شوند.

خرید کتاب داستان انگلیسی Super Sam از وب سایت دنیای زبان

آموزش زبان انگلیسی از طریق کتاب داستان های انگلیسی نه تنها آموزش زبان  را آسان میکند بلکه میتواند از طریق آن برای تقویت ذهنی کودکان آموزش های  درست و صحیح را به ارمغان بیاورد. از اینرو شما والدین عزیز برای انتخاب  کتاب های زبان انگلیسی دقت بیشتری باید به خرج دهید. از اینرو فروشگاه  آنلاین دنیای زبان خرید کتاب انگلیسی Super Sam را برای کودکان و خردسالان  عزیز پیشنهاد میکند. سوپرسام هم مثل شما کودکان زحمت زیادی کشید تا سوپر من  شد!

قیمت کتاب داستان انگلیسی Super Sam در وب سایت دنیای زبان

همه ی بچه ها دوست دارند یک سوپرسام شوند، اما سوپر سام با وجود اینکه  میتواند به راحتی در ارتفاعات پرواز کند ولی قادر به خواندن و نوشتن نیست.  یک سوپرمن واقعی کسی است که توانایی خواندن و نوشتن را داشته باشد. از  اینرو شما با خرید کتاب های داستانی سری Dolphin Readers میتوانید یک  سوپرمن واقعی شوید. از طرفی نیز نگران قیمت کتاب ها نباشید؛ قیمت کتاب  انگلیسی Super Sam در وب سایت دنیای زبان بسیار به صرفه نیز هست.

ناشر
oxford
سطح
سطح 2
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز (نرم)
نوع چاپ
رنگی
زبان کتاب
انگلیسی
فایل صوتی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...