بانک تست فیزیک پایه دهم و یازدهم تجربی میکرو گاج (جلد اول)

بانک تست فیزیک پایه دهم و یازدهم تجربی میکرو گاج (جلد اول)

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: سجاد صادقی زاده, بهروز نادری نژاد, سعید احمدی, محم...
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: یازدهم تجربی, دهم تجربی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
475,000
380,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

بانک تست فیزیک پایه دهم و یازدهم تجربی میکرو گاج (جلد اول)

  


مقدمه

هدف از تالیف کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم تجربی میکرو گاج آمادگی دانش  آموزان برای کنکور می باشد و شامل تست های فیزیک دهم و فیزیک یازدهم است.  چیدمان فصل ها دقیقا منطبق بر کتاب درسی است. فهرست این کتاب شامل نام فصل  ها و قسمت های مختلف هر فصل می باشد. به طور مثال فصل چهارم این کتاب مربوط  به دما و گرما است که قسمت اول، تعادل گرمایی و انتقال گرما، قسمت دوم،  انبساط اجسام و قسمت سوم قانون گازها میباشد. لحن کتاب رسمی است، اما  جملاتی با لحن دوستانه و صمیمانه نیز در کتاب وجود دارد.

 

آموزش (درسنامه)

کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم تجربی میکرو گاج درسنامه ندارد، اما در  جلد پاسخنامه قسمت هایی تحت عنوان خلاصه نکات وجود دارد که کلیت مباحث فصل  را برای دانش آموز مرور میکند.

 

تست (تمرین)

کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم تجربی میکرو گاج فقط به منظور بررسی و  بیان سوالات مختلف برای هر فصل تالیف شده است. به همین خاطر تعداد تست هایی  که برای هر قسمت آورده شده کامل و کافی است. ترتیب تست ها نیز منطبق بر  موضوعات کتاب درسی، از آسان به سخت چیده شده اند و به شکل میکرو طبقه بندی  تمامی مباحث کتاب را بررسی میکنند، تنوع سوالات مطرح شده به قدری است که  تمامی تیپ های مختلف را کاملا پوشش میدهد.

در تالیف کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم تجربی میکرو گاج سعی شده است که  از تمارین کتاب درسی، امتحانات کشوری و کنکور های سراسری استفاده بشود و  سوالات تالیفی برای کامل تر شدن، پوشش بهتر مطالب و همچنین بیان ایده های  جدید و متفاوت در کنار سوالات شناسنامه دار قرار داده شده اند. در برخی  قسمت ها نیز به دلیل عدم وجود سوالات شناسنامه دار شاهد تعداد زیادی سوالات  تالیفی هستیم. به دلیل تعداد و تنوع زیاد تست ها، میتوان گفت تمامی دانش  آموزان میتوانند از این کتاب استفاده کنند.

پاسخنامه ی تشریحی تست ها بسیار کامل و قابل فهم است و در میان پاسخ تست  ها باکس هایی تحت عنوان تذکر، نکته و خلاصه نکات آورده شده است که دانش  آموزان با مطالعه ی این باکس ها میتوانند سطح علمی خودشان را بسیار ارتقا  دهند. باکس خلاصه نکات قبل از شروع هر تیپ آورده شده و مطالبی که مربوط به  حل آن تیپ هست را بیان کرده و بهتر است دانش آموز ابتدا این باکس را مطالعه  کرده و سپس به حل مسائل بپردازد. به طور مثال قبل از پاسخ سوال 657 که  مربوط به فصل چهارم می باشد، خلاصه نکات پیرامون گرما بیان شده و ذکر شده  است که این خلاصه نکات مربوط به تست های657 تا 694 میباشد.

در این قسمت چند تمرین نیز برای تفهیم کامل نکات آورده شده و دانش  آموزان با مطالعه ذیل این قسمت ها روی بخش های مختلف کاملا مسلط خواهند شد.  درست است که این کتاب درسنامه ندارد، اما باکس های موجود در بین پاسخ ها  این خلا را تا حدی پوشش میدهد.

 

تعداد تست ها و سوالات

پایهفصلعنوانتعداد تست

دهم1فیزیک و اندازه گیری142
2کار، انرژی و توان204
3ویژگی های فیزیک مواد292
4دما و گرما469
یازدهم1الکتریسیته ساکن374
2جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم344
3مغناطیس و القای الکترومغناطیسی410
مجموع2237

 

ظاهر کتاب

کارهای گرافیکی انجام شده روی کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم تجربی میکرو  گاج بسیار خوب و جذاب است و از کسل شدن خواننده جلوگیری میکند. با اینکه  تنوع رنگی در چاپ این کتاب کم است ولی صفحه آرایی و سایز و فونت نوشته ها  به قدری خوب است که در دانش آموزان ایجاد نشاط و انگیزه میکند. طرح روی جلد  کتاب تصویر اینیشتین است که به مطالب داخل کتاب اشاره میکند و تکنولوژی  خاصی که در جلد این کتاب به کار رفته (با دست کشیدن روی پشت جلد کتاب دست  بوی شکلات میگیرد) بر جذابیت های کتاب افزوده است.

 

جمع بندی

حجم کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم تجربی میکرو گاج در مقایسه با محتوایی  که ارائه کرده است کمی زیاد است و دانش آموزان در مواجه ی اولیه با این  کتاب ممکن است بترسند و جا بخورند، اما به دلیل بیان شیوا و گرافیک فوق  العاده جذاب این کتاب قطعا دانش آموز جذب شده و از مطالعه ی این کتاب لذت  خواهد برد.

از آنجایی که کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم تجربی میکرو گاج درسنامه ی  منسجمی ندارد، باید به عنوان منبع دوم استفاده گردد. از جمله ایده ی جدید و  بسیار مفیدی که مولفین این کتاب به کار برده اند مشخص کردن تست هایی برای  دوران جمع بندی و یک قدم تا صد است.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
سجاد صادقی زاده, بهروز نادری نژاد, سعید احمدی, محمد آهنگر
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
یازدهم تجربی, دهم تجربی
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
320
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
ندارد
تست
دارد
تعداد جلد
2
شابک
9786003598744
وزن
648

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...