جامع تیزهوشان ششم دبستان IQ گاج

جامع تیزهوشان ششم دبستان IQ گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: حسن قربانی, علی اصغر حیدری, فرزاد تندرو, محمد کنف...
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: ششم دبستان
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
800,000
640,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

جامع تیزهوشان ششم دبستان IQ گاج

  


مهم ترین تغییرات کتاب جامع تیزهوشان ششم دبستان IQ گاج چاپ 1402

  • افزایش تعداد تست ها از 3453 به 3782 تست
  • تحلیل تصویری (ویدئویی) سوالات آزمون تیزهوشان ششم سال های 1401 و 1402 با Qr-code
  • حذف پاسخنامه کلیدی
  • افزایش تعداد صفحات کتاب از 614 صفحه به 896 صفحه

آزمون تیزهوشان به دلیل اهمیت و میزان سختی آن، نیاز به یک منبع جامع و  غنی دارد که تمامی جنبه‌های این آزمون را پوشش دهد. کتاب جامع تیزهوشان ششم  دبستان IQ گاج، یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین منابع برای آمادگی در آزمون  تیزهوشان است،

در این کتاب سعی شده که تمامی دانش آموزان را که قصد شرکت در آزمون  تیزهوشان را دارند با هر تیپ سوالاتی شامل محاسباتی، استعداد تحلیلی و  تحصیلی و … آماده کند. این کتاب شامل تست‌های متنوع، پاسخنامه تشریحی،  آزمون‌های جامع، آزمون تیزهوشان ششم سال 1402 و آزمون‌های تیزهوشان سال‌های  قبل می‌شود.

در ادامه به بررسی کتاب جامع تیزهوشان ششم دبستان IQ گاج اثر گروه مولفان گاج می‌پردازیم.

محصولات مرتبط: کتاب‌های ریاضی ششم دبستان

طرح جلد کتاب جامع تیزهوشان ششم دبستان IQ گاج، مانند دیگر کتاب‌های سری  IQ می‌باشد که دارای زمینه‌ای بنفش رنگ است. در این کتاب از کاغذ کاهی که  از تفالۀ نیشکر تهیه شده، استفاده شده است و همین موضوع باعث جلوگیری از  قطع درختان در جهت تولید کاغذ می‌گردد.

همچنین به دلیل کدر بودن جنس کاغذ، هنگام مطالعه، چشم خواننده اذیت  نمی‌شود. یکی از نکات مثبت این کتاب، استفاده از رنگ‌های متنوع و جذاب در  متن کتاب است، که باعث می‌شود از کسل شدن دانش‌آموزان حین استفاده از کتاب  جلوگیری شود.

این کتاب قطعا یکی از بهترین و کاربردی‌ترین منابع برای آمادگی در آزمون  تیزهوشان ششم می‌باشد و اگر دانش‌آموزی قصد دارد به شکل جدی و هدفمند برای  آزمون تیزهوشان آماده شود، با کمک این کتاب، قبولی در این آزمون برایش سهل  و آسان می‌شود.

پیش از خرید اینترنتی کتاب جامع تیزهوشان ششم دبستان IQ گاج ادامۀ مطلب را مطالعه کنید.

محصولات مرتبط: کتاب‌های فارسی ششم دبستان

درسنامه های کتاب جامع تیزهوشان ششم دبستان IQ گاج

کتاب 6ام جامع تیزهوشان آی کیو دارای درسنامه‌های خلاصه و نکته‌محور است  و مخاطب این درسنامه‌ها دانش‌آموزانی هستند که به مطالب درسی، تسلط کامل و  کافی را دارند. درسنامه‌های این کتاب مناسب جمع‌بندی و مرور مطالب  می‌باشند.

برای حل بهتر سوالات، در بین درسنامه‌ها، تعدادی مثال حل شده قرار گرفته  است که دانش‌آموزان با مراجعه به آن‌ها می‌توانند خود را برای حل سوالات  تستی آماده کنند. در درسنامه‌ها مطالبی که از اهمیت بیشتری برخوردارند، در  کادرهای جداگانه تحت عنوان «نکته» قرار گرفته‌اند.

تست های کتاب جامع تیزهوشان 6ام دبستان IQ گاج

تست‌های کتاب جامع تیزهوشان ششم دبستان IQ گاج به دسته‌های زیر تقسیم‌بندی می‌شوند.

  • محاسباتی
  • استعداد تحصیلی
  • تجسمی و تصویری
  • منطقی
  • کلامی
  • سرعت، دقت و تمرکز
  • خلاقیت

هر دسته شامل تعداد مناسبی تست می‌شود که اکثراً تألیفی هستند، اما در  میان این تست‌های تألیفی، تعدادی تست از آزمون‌های گاج و آزمون‌های  تیزهوشان سال‌های گذشته نیز قرار دارد. در پایان هر بخش از سوالات نیز،  تست‌های مروری و آزمون‌های جمع‌بندی قرار گرفته‌اند.

یکی از نکات قوت کتاب تیزهوشان 6ام دبستان IQ گاج، پاسخنامۀ تشریحی جامع  آن است. دانش‌آموزان با مراجعه به پاسخنامۀ تشریحی میتوانند روش‌‎های حل  مختلف و دلیل رد سایر گزینه‌ها را نیز مطالعه کنند.

علاوه بر این دسته‌بندی‌ها، آزمون تیزهوشان پایۀ ششم (سمپاد) سال 1402  نیز در آخرین بخش تست‌ها قرار گرفته است. همچنین در انتهای بخش تست‌ها، سه  دسته Qr-code قرار گرفته است. در دستۀ اول پنج کیو آر کد برای آزمون‌های  تیزهوشان سال‌های 1397 تا 1401 همراه با پاسخ، قرار داده شده است.

در دستۀ دوم چهار کیو آر کد تنها به تحلیل تصویری(ویدئویی) سوالات آزمون  تیزهوشان سال 1401 اختصاص داده شده و در دستۀ آخر دو Qr-code تحت عنوان  «از هوش به بازی» قرار گرفته شده است که دانش‌آموزان پس از اسکن آن‌ها به  تعدادی جدول سودوکو مربوط به هوش منطقی، دسترسی پیدا خواهند کرد.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
حسن قربانی, علی اصغر حیدری, فرزاد تندرو, محمد کنف چیان, مسعود مرادی, هاله ایمانی
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
ششم دبستان
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
896
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
ندارد
تست
دارد
شابک
9786220306856
وزن
1.852 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...