حسابان جامع کنکور IQ گاج

حسابان جامع کنکور IQ گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: حبیب شفیعی, مجید رفعتی
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: دوازدهم ریاضی, یازدهم ریاضی, دهم ریاضی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
750,000
600,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

حسابان جامع کنکور IQ گاج

  


مهم ترین تغییرات کتاب حسابان جامع آی کیو گاج چاپ 1402

  • افزایش تعداد تست‌ها به 2609 تست
  • افزایش صفحات کتاب به 776 صفحه
  • پوشش تست‌های کنکور 1401 و 1402 نوبت اول
  • امکان مشاهده فیلم‌های آموزشی از سایت دکتر آیکیو با تدریس حسین شفیع‌زاده

مانند همه کتاب‌های سری آی‌کیو IQ گاج که کاملا فضای تستی و کنکوری  دارند، حسابان جامع آی‌کیو هم در همین ساختار شکل گرفته‌است. کتابی مناسب  برای دانش‌آموزان سال دوازدهم رشته ریاضی که خود را برای آزمون‌های آزمایشی  و کنکور آماده می‌کنند.

این کتاب شامل درسنامه، سوالات تستی و پاسخنامه تشریحی آنها است. تمامی  این مطالب در یک جلد و در 776 صفحه گردآوری شده‌اند. بنابراین با کتابی کم  حجم مواجه هستیم. کتاب مقدمه مولف ندارد و توضیحی درباره ساختار و نحوه  استفاده صحیح از آن داده نشده است.

ساختار کتاب حسابان جامع کنکور IQ گاج این‌گونه است که هر فصل شامل  تعدادی درس است که شماره اولین صفحه آن‌ها در فهرست آمده‌است. در هر درس  ابتدا درسنامه و سپس تست‌های مرتبط با آن آمده‌اند. پاسخنامه تشریحی کل تست  ها هم در انتهای کتاب قرار دارند. در بخش پایانی نیز، تست های کنکور 1401 و  1402 نوبت اول قرار گرفته اند.

تمامی مطالب ریاضی دهم (بجز شمارش و آمار و احتمال یعنی فصل 6 و 7) و حسابان یازدهم و دوازدهم در کتاب به شکل موضوعی گردآوری شده‌اند. مثلا فصل 3 کتاب حد و  پیوستگی است که مطالب حسابان 11 و 12 را در خود جای داده‌است. کتاب لحنی  رسمی دارد، ولی زبان آن پیچیده نیست و می‌توان با آن ارتباط برقرار کرد.

طراحی روی جلد کتاب حسابان جامع آیکیو مانند همه کتاب های همین سری است.  صفحه‌آرایی درسنامه‌ها کمی فشرده است و تست‌ها لزوما کادرهای جداکننده‌ای  ندارند. فرمول‌ها در درسنامه دارای کادر هستند و این می‌تواند برای مطالعه  مروری و سریع آنها کمک کننده باشد.

در بخش پاسخنامه تشریحی نیز اگر خط جداکننده‌ای بین تست‌ها قرار می‌گرفت  از فشردگی پاسخنامه دوستونه می‌کاست. دو رنگ مشکی و آبی در کتاب مورد  استفاده قرار گرفته و جنس کاغذ هم کاهی است. نمودارها و اشکال با کیفیت و  دقت لازم رسم شده‌اند.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
حبیب شفیعی, مجید رفعتی
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
دوازدهم ریاضی, یازدهم ریاضی, دهم ریاضی
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
776
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
ندارد
تست
دارد
شابک
9786220302698
وزن
1.666 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...