زیست شناسی دهم IQ گاج

زیست شناسی دهم IQ گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: بهروز شهابی, محمد عیسایی
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: دهم تجربی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
560,000
448,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

زیست شناسی دهم IQ گاج

  


کتاب زیست شناسی دهم IQ گاج کتابی است که دارای تست هایی به نسبت سخت تر  از سطح کنکور سراسری می باشد و برای دانش آموزان پایه دهم تجربی که هدفشان  درصد های بالاتر از حد معمول در کنکور سراسری می باشد، مناسب است. چیدمان  فصل ها مطابق کتاب درسی می باشد. فهرست کتاب شامل عنوان فصل ها و شماره  صفحات می باشد و اطلاعات بیشتری در اختیار نمی گذارد. لحن کتاب نیز کاملا  رسمی است.

 

تست (تمرین)

تعداد تست های کتاب زیست شناسی دهم IQ گاج متناسب با میزان اهمیت فصل ها  می باشد. تست های طراحی شده برای هر مبحث به دو قسمت آموزشی و سنجشی تقسیم  می شوند که تست های سنجشی را بیشتر تست های ترکیبی و نمونه سوالات کنکور  های سراسری تشکیل میدهند که از نظر سختی و اهمیت بالاتر از تست های آموزشی  می باشند و ترتیب رعایت شده که ابتدا تست های آموزشی و سپس تست های سنجشی  قرار داده شده است، به لحاظ آموزشی استاندارد و مطلوب می باشد.

برای هر بخشی از تست ها مشخص شده است که مربوط به کدام صفحات از کتاب می  باشد، که این مطلب به دانش آموزان کمک می کند تا نقاط ضعف خود و مطالبی را  که کمتر تسلط دارند، تشخیص دهند. تست ها شامل انواع مختلفی مانند جای  خالی، تست های موردی و درست و نادرست می باشد. تست های کنکور سراسری در  قسمت تست های سنجشی پوشش داده شده است، اما نمونه سوالات آزمون های آزمایشی  مانند سنجش و قلم چی در این کتاب آورده نشده است.

تست های کتاب زیست شناسی دهم آی کیو گاج با هدف کمک به دانش آموزان به  منظور موفقیت در کنکور سراسری طراحی شده است و تست ها از این مسیر خارج  نشده است. مخاطب تست های این کتاب دانش آموزان با سطح متوسط رو به بالا می  باشد. البته تست های آموزشی برای دانش آموزان ضعیف هم میتواند مفید باشد.

پاسخ تشریحی تست ها جامع و کامل می باشد. هم چنین پاسخ نامه دارای جمع  بندی هایی به شکل جدول و نمودار می باشد که به تثبیت مطالب در ذهن دانش  آموز کمک می کند. متن پاسخ نامه رسمی ولی کاملا ساده و قابل فهم است. در  پاسخ نامه اکثر سوالات، همه گزینه ها بررسی شده است مگر در مواردی که پاسخ  واضح بوده و نیازی به بررسی سایر گزینه ها نبوده است.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
بهروز شهابی, محمد عیسایی
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
دهم تجربی
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
398
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
ندارد
تست
دارد
شابک
9786220305279
وزن
858

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...