فرمول بیست جامعه شناسی دهم گاج

فرمول بیست جامعه شناسی دهم گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: محمد رسایی
  • ناشر: گاج
  • قطع کتاب: رحلی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
175,000
140,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

فرمول بیست جامعه شناسی دهم گاج

  


چکیده

کتاب فرمول بیست جامعه‌شناسی دهم گاج از مجموعه کتاب‌های فرمول بیست برای آمادگی در امتحان نهایی پایه دهم درس جامعه‌شناسی است. این کتاب مثل کتاب درسی، فصل‌بندی شده و هر فصل دارای مطالب زیر است:

درسنامه (شامل مطالب درسی به صورت  خلاصه‌شده، نکات مهم، سوالات تشریحی از متن، ایستگاه سوال، تصاویر مهم  کتاب، ایستگاه سوال و کار از محکم کاری عیب نمی‌کند.)، بخش یه روز مونده به  امتحان چی بخونم؟ و سوالات تشریحی مخصوص امتحان نهایی مخصوص هر فصل.

در پایان کتاب هم پاسخنامه کلی برای تمام  سوالات تشریحی، 1 نمونه سوال امتحانی ترم اول و 5 نمونه سوال امتحانی ترم  دوم به همراه پاسخ تشریحی قرار گرفته است.

جلد کتاب فرمول بیست جامعه شناسی 10ام  تقریبا ساده است و طراحی خاصی ندارد. این کتاب صفحه‌آرایی تقریبا خوبی دارد  اما در بعضی موارد رنگ‌های نوشته‌ها با رنگ پس‌زمینه تضاد کافی نداشته و  باعث کم‌شدن خوانایی کتاب می‌شود.

از دیگر نکات منفی کتاب فرمول بیست جامعه شناسی دهم گاج، کیفیت چاپ بسیار پایین آن است. عکس‌های کتاب حاضر واضح نیستند و  کیفیت بسیار پایینی دارند. این موضوع می‌تواند از جذابیت کلی کتاب بکاهد.  با این وجود سایز و فونت نوشته‌های این کتاب خوانایی خوبی دارد.

با توجه به حجم کتاب درسی، این کتاب از حجم خوبی برخوردار است. با خرید کتاب حاضر به دو کیو آر کد دسترسی خواهید داشت که شامل 3 ساعت و 17 دقیقه ویدیوی آموزشی برای شب امتحان هستند.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
محمد رسایی
ناشر
گاج
قطع کتاب
رحلی
سال چاپ
1403
تعداد صفحه
176
شابک
9786220308546
پایه و رشته تحصیلی
دهم انسانی
وزن
388

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...