فرمول بیست شیمی دوازدهم گاج

فرمول بیست شیمی دوازدهم گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: امیر حسین کریمی
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: دوازدهم ریاضی, دوازدهم تجربی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
220,000
176,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

فرمول بیست شیمی دوازدهم گاج

  


چکیده

فرمول بیست شیمی دوازدهم یکی از کتاب‌های انتشارات «گاج» جهت آمادگی برای امتحانات تشریحی و نهایی بوده و با توجه به سال چاپ آن، برای امتحانات نهایی سال 1403 به بعد مناسب است.

مطالب کتاب فرمول بیست شیمی دوازدهم مشابه با سیستم فصل‌بندی کتاب درسی، به چهار فصل اصلی تقسیم شده است. در انتهای کتاب، 4 آزمون نوبت اول و 4 آزمون نوبت دوم از سال‌های 1401 و 1402 آورده شده است. لحن قلم این کتاب بر خلاف کتاب فرمول بیست شیمی دهم، رسمی و جدی‌تر است.

طراحی جلد کتاب فرمول بیست شیمی 3 گاج ساده، مدرن و شیک است. صفحه‌آرایی  و اشکال و آیکون‌های گرافیکی کتاب زیبا و منظم است و فونت‌ها و فضاهای  خالی سایز متناسبی دارد.

در متن این کتاب و کتابچه رایگان حفظیات آن، از چندین رنگ زنده و شاداب  استفاده شده که علاوه بر ظاهر جذاب آن، تجربه مطالعه دلپذیری را به  دانش‌آموزان منتقل می‌کند. علی‌رغم کیفیت چاپ بالای مطالب در جلد اصلی  کتاب، کیفیت چاپ مطالب کتابچه متوسط ولی قابل‌قبول است. کاغذ به کار رفته  در کتاب نیز مرغوب است و جنسی مابین «کاغذ تحریر» و «کاغذ بالکی» دارد.

در مجموع، فرمول بیست شیمی دوازدهم گاج کتاب و یک «منبع اول» مناسب برای طیف وسیعی از دانش‌آموزان قوی و ضعیف است. شما می‌توانید با مطالعه این کتاب و حل تمارین و سوالات متعدد و  متنوع آن و همچنین، سنجش دانسته‌های خود با آزمون‌های نهایی آن، به تسلط بسیار مطلوبی برای امتحانات تشریحی و نهایی برسید. این کتاب برای مطالعه در حین آموزش شیمی پایه دوازدهم و مطالعه شب امتحانی مناسب است.

درسنامه شیمی 12 فرمول بیست گاج

بررسی ساختاری

در کتاب فرمول بیست شیمی دوازدهم ابتدا درسنامه‌ها و سپس بخش سوالات آورده شده است. در هر فصل از کتاب درسنامه‌ها به چندین «بسته» میکروطبقه‌بندی شده‌اند و سوالات تشریحی متناظر با هر بسته پس از اتمام آن‌ها شروع می‌شود. آوردن درسنامه‌ها در ابتدای هر بخش گواهی بر رویکرد آموزش‌محور کتاب حاضر است.

در متن بخش‌های آموزشی نمودارها، اشکال، جداول و نمودارهای درختی فراوانی دیده می‌شود. همچنین، بخش‌های منحصربه‌فرد «صدای معلم (نکاتی برای شرح میزان اهمیت مطالب پیشرو و نحوه مطالعه آن‌ها)»، «سین‌جیم (طرح و حل سوال و مثال)» و «نکته امتحانی (حاوی نکات بسیار مهم برای شب امتحان)» نیز در درسنامه‌ها دیده می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مثبت این کتاب، وجود QR-codeهایی جهت دستیابی به محتوای آموزشی افزوده برای دانش‌آموزان است. این QR-codeها در ابتدای هر فصل از کتاب در کادری مخصوص گنجانده شده‌اند و حاوی فیلم‌های آموزشی تکمیلی برای مطالب کتاب و ویژه شب امتحان هستند.

در کنار کتاب حاضر، یک کتابچه رایگان تحت عنوان «مرور سریع حفظیات شیمی 3» نیز قرار دارد. مطالب این کتابچه نیز متناظر با بسته‌های آموزشی بخش درسنامه کتاب اصلی چیده شده است. در این ضمیمه مفید، مطالب حفظی شیمی دوازدهم با استفاده از جداول، نمودارها، شکل‌ها و نمودارهای درختی متنوع و متعدد ارائه شده‌اند.

بررسی محتوایی

یکی از ویژگی‌های مثبت و منحصربه‌فرد کتاب فرمول بیست شیمی 12 گاج، ارجاع دادن و شناسنامه‌دار بودن مطالب در درسنامه است. به عبارتی، همانند شناسنامه‌دار بودن سوالات، در  درسنامه‌ها نیز مطالب متناظر کتاب با امتحانات نهایی پیشین و میزان تکرار  این مطالب در آزمون‌های پیشین، ذکر شده است.

شناسنامه‌دار بودن مطالب آموزشی کتاب فرمول بیست شیمی دوازدهم گاج موجب افزایش هرچه‌ بیشتر تمرکز دانش‌آموزان روی مطالب مهمِ امتحانات نهایی شده است.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
امیر حسین کریمی
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
دوازدهم ریاضی, دوازدهم تجربی
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
207
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
دارد
تست
ندارد
شابک
9786220307648
وزن
456

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...