فرمول بیست جامعه شناسی یازدهم گاج

فرمول بیست جامعه شناسی یازدهم گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: الهه همایون زاده امین مشمول
  • ناشر: گاج
  • قطع کتاب: رحلی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
185,000
148,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

فرمول بیست جامعه شناسی یازدهم گاج

  


کتاب فرمول بیست جامعه شناسی یازدهم گاج برای افزایش آمادگی دانش‌آموزان در برابر امتحانات نهایی پایه یازدهم تالیف شده است. این کتاب تنها مطالب کتاب درسی را به صورت  رسمی بیان کرده و در آن خبری از نکات اضافه با لحن متفاوت نیست.

در پیش‌گفتار کتاب به توضیح چگونگی مطالعه این کتاب برای امتحان‌ها پرداخته شده است. پس از پیش‌گفتار هم فهرست دروس به همراه بارم‌بندی‌ها برای امتحانات ترم اول و ترم دوم قرار گرفته است. در همین صفحه می‌توانید به دو کیوآر کد اختصاصی این کتاب برای دوران جمع‌بندی و شب امتحان دسترسی داشته باشید.

با باز کردن کتاب فرمول بیست جامعه‌شناسی 2  گاج متوجه کیفیت پایین چاپ آن خواهید شد. کیفیت چاپ این کتاب انقدر پایین  است که کیوآرکد صفحات اول کتاب به سختی توسط دوربین گوشی شناسایی می‌شود.  در صفحه‌آرایی کتاب، در بعضی صفحات رنگ‌ها به قدری در هم آمیخته‌اند که  باعث شده در کنار بعضی تیترها سایه‌هایی بیفتد و باعث آزار چشم موقع مطالعه  شود.

با این وجود صفحه‌آرایی کتاب، مرتب و سایز  و فونت‌ نوشته‌ها نیز مناسب است. متاسفانه کیفیت چاپ نامناسب بر میزان  شفاف بودن تصاویر کتاب هم تاثیر گذاشته و تصاویر چاپ‌شده در اکثر موارد واضح نیست و شفافیت بالایی ندارد. جلد این کتاب هم ارتباطی با درس جامعه‌شناسی ندارد و باعث افزایش جذابیت آن برای دانش‌آموزان نمی‌شود.

به طور کلی کتاب فرمول بیست جامعه شناسی  پایه یازدهم انسانی، عملکرد متوسطی دارد. از این کتاب می‌توانید به عنوان  منبع دوم یا از قسمت یک روز مونده به امتحان چی بخونم؟ فقط برای جمع‌بندی  زمان امتحان استفاده کنید.

تقریبا مثل همه کتاب‌های فرمول بیست گاج، این کتاب دو کیوآر کد برای زمان جمع‌بندی دارد که البته بر خلاف ادعای جلد کتاب فقط 60 دقیقه است و در آن خبری از  توضیح درسنامه نیست. در این دو کیوآر کد فقط به حل تیپ‌های مختلف سوالات  پرداخته شده است.

یکی از نکات مثبت کتاب فرمول بیست جامعه  شناسی یازدهم گاج بخش یک روز مونده به امتحان چی بخونم؟ است که به همه  دانش‌آموزان، به ویژه دانش‌آموزان ضعیف برای گرفتن نمره قبولی کمک می‌کند.

درسنامه کتاب فرمول بیست جامعه‌شناسی یازدهم گاج

درسنامه این کتاب با بخش‌های در این درس  می‌خوانیم (خلاصه مطالب درس در چند خط) و مشاوره (شامل بارم‌بندی دروس در  ترم‌های اول و دوم) شروع می‌شود. اگر کتاب درسی جامعه‌شناسی یازدهم انسانی  را دیده باشید، حتما متوجه متون حجیم و مطالب طولانی بدون تیتربندی آن  خواهید شد.

در این درسنامه، سعی شده مطالب کتاب درسی  با ترتیبی کاملا متفاوت و با استفاده از تیتربندی‌ها، نکته‌برداری،  شماره‌گذاری، جدول‌نویسی، پررنگ کردن نکات مهم و … نوشته و مطالعه این درس  را برای دانش‌آموز ساده‌تر شود.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
الهه همایون زاده
امین مشمول
ناشر
گاج
قطع کتاب
رحلی
سال چاپ
1403
تعداد صفحه
192
شابک
9786220308539
پایه و رشته تحصیلی
یازدهم انسانی
وزن
438

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...