فرمول بیست فیزیک یازدهم ریاضی گاج

فرمول بیست فیزیک یازدهم ریاضی گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: مروارید شاه حسینی, هادی حمزه پور
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: یازدهم ریاضی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
350,000
280,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

فرمول بیست فیزیک یازدهم ریاضی گاج

  


چکیده

همانطور که از نامش پیداست، کتاب فرمول  بیست فیزیک یازدهم گاج برای افشا کردن فرمول گرفتن نمره بیست در امتحان  فیزیک، نوشته شده‌است. مطالب این کتاب با لحنی رسمی نوشته شده و فهرستی  مختصر دارد که در آن به جزئیات مطالب کتاب اشاره نشده‌است.

نکته‌ جالبی که در مورد مطالب کتاب فرمول بیست فیزیک 2 ریاضی گاج مورد توجه قرار گرفته این است که صفحات هرفصل، بخش‌بندی شده و در بخش‌هایی با نام بسته در کتاب قرار گرفته‌اند.

بخش‌بندی کردن صفحات کتاب به همراه نوشتن درسنامه‌های کامل، توضیحات بیشتر در مورد شکل‌های کتاب، طرح سوال از متن درس و قراردادن سوالات طرح‌شده هربخش در پایان توضیحات، باعث شده بتوانید متن و  مفاهیم کتاب درسی را در کتاب فرمول بیست فیزیک یازدهم گاج، به صورت  ساده‌تر یاد بگیرید.

مطالب کتاب به این ترتیب قرار گرفته  شده‌است: توضیحات مربوط به صفحات (شامل سوالات تشریحی، نکات و تصاویر  کتاب)، سوالات تالیفی کتاب برای هر بسته، سوال‌های پایان فصل کتاب اصلی به  همراه پاسخ تشریحی و در پایان کتاب پاسخ‌نامه تشریحی سوالات بسته‌ها و دو  نمونه سوال امتحانی قرار دارد.

علاوه بر مطالب نوشتاری، در ابتدای کتاب دو QR کد قرار دارد. با اسکن کردن این دو کد می‌توانید به مجموعا «5 ساعت» ویدیوی آموزشی مخصوص زمان جمع‌بندی و مرور از آقای علی مجیدی، که البته از مولفان این کتاب نیست، دست یابید و با خیال راحت‌تری مطالعه برای امتحان را به پایان ببرید.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
مروارید شاه حسینی, هادی حمزه پور
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
یازدهم ریاضی
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
360
سال چاپ
1403
شابک
9786220308614
وزن
750

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...