فرمول بیست شیمی یازدهم گاج

فرمول بیست شیمی یازدهم گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: امیر حسین کریمی
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: یازدهم ریاضی, یازدهم تجربی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
340,000
272,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

فرمول بیست شیمی یازدهم گاج

  


کتاب فرمول بیست شیمی یازدهم رشته‌های تجربی و ریاضی، برای گرفتن نمره بیست از این درس نوشته شده است. این کتاب علاوه بر پوشش مطالب کتاب درسی، تمام اطلاعات موردنیاز دانش‌آموزان را برای گرفتن نمرات بالا در امتحان نهایی شیمی فراهم می‌کند.

بخش پیش‌گفتار در مورد مطالب کتاب توضیح داده و فهرست کتاب هم شامل شماره صفحات و بارم‌بندی ترم دوم می‌شود. لحن کلی کتاب ترکیبی از توضیحات رسمی همیشگی کتاب‌های فرمول بیست، به همراه لحن صمیمی و طنزآلود مربوط به بخش‌های مشاوره‌ای و سوال‌ها و جواب‌های درون متن است.

با اولین نگاه به کتاب فرمول بیست شیمی یازدهم گاج می‌توان گفت که ظاهر جذابی ندارد. کیفیت چاپ آن نیز متوسط است و در  بعضی موارد، تصاویر به راحتی قابل تشخیص نیستند. با این حال این کتاب  صفحه‌آرایی کاملا مناسبی دارد و نوع فونت و سایز همه نوشته‌ها خوب بوده که  باعث شده مطالب به راحتی قابل خواندن باشند. به غیر از عکس‌ها، نمودارها و  سایر اشکال کتاب، خوانایی و شفافیت بالایی دارند.

به طور کلی می‌توان گفت مولف این کتاب از مجموعه فرمول بیست گاج، تمام تلاش خود را برای پوشش کامل نکات امتحانی و کلیدی درس شیمی 11 برای پایه یازدهم تجربی و ریاضی کرده است. این کتاب برخلاف  سایر کتاب‌های فرمول بیست، کیوآرکد جمع‌بندی و مرور مطالب ندارد اما درسنامه، سوالات و پاسخنامه بسیار کاملی دارد که نداشتن ویدیوهای آموزشی را جبران می‌کند.

از ابتکارات این کتاب می‌توان به اشاره به مهم‌ترین نکات، سوالات متداول و … با لحن صمیمی و طنز اشاره کرد که از خشکی مطالب کاسته شود. بهترین زمان برای خواندن مطالب کتاب همزمان با تدریس معلم است. لازم به ذکر است که این کتاب، مطالب کتاب درسی را کاملا پوشش می‌دهد؛  تا حدی که می‌توانید از آن به عنوان منبع اول مطالعه این درس استفاده  کنید.

درسنامه کتاب فرمول بیست شیمی یازدهم گاج

این کتاب درسنامه جامع و پرنکته‌ای دارد و با ورود به درسنامه متوجه خواهید شد که مولف کتاب از ذکر هیچ نکته‌ای کم  نگذاشته است. در ابتدای صفحه اول هر فصل با بخش صدای معلم رو به رو  می‌شوید که در واقع مقدمه‌ای صمیمی از مولف کتاب بوده و در آن به صورت خلاصه در مورد محتوای درس و نحوه مطالعه آن توضیح داده است.

درسنامه، هر فصل را به چند بسته تقسیم کرده تا اشاره به نکات و مباحث هر قسمت ساده‌تر شود. در هر بسته، مطالب هر بخش، شماره‌بندی و نکته‌بندی شده و مهم‌ترین نکات در بخش‌های با عناوین نکته و تذکر قرار گرفته‌اند.  از ابتکارات جالب این کتاب می‌توان به افزودن مطالب اضافه به متن درس با  لحن صمیمی و طنز برای جلوگیری از خشک بودن متون درسنامه، اشاره کرد.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
امیر حسین کریمی
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
یازدهم ریاضی, یازدهم تجربی
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
350
سال چاپ
1403
شابک
9786220308591
وزن
752

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...