پاسخنامه فیزیک دوازدهم ریاضی میکرو گاج (جلد دوم)

پاسخنامه فیزیک دوازدهم ریاضی میکرو گاج (جلد دوم)

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: علیرضا ایدلخانی, بهروز نادری نژاد, سعید احمدی, محم...
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: دوازدهم ریاضی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
590,000
472,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

پاسخنامه فیزیک دوازدهم ریاضی میکرو گاج (جلد دوم)

  


مقدمه

با توجه به ساختار کتاب فیزیک دوازدهم رشته ریاضی میکرو گاج که بانک تست  می باشد، میتوان نتیجه گرفت هدف از تالیف این کتاب افزایش تسلط دانش  آموزان بر کتاب پایه دوازدهم ریاضی و آمادگی بیشتر آنها در آزمون های  آزمایشی و کنکور سراسری می باشد.

چیدمان فصل ها و مباحث کاملا منطبق بر کتاب درسی بوده و هیچ مبحثی جا به  جا نشده است. در فهرست کتاب فیزیک دوازدهم رشته ریاضی میکرو گاج فقط شماره  صفحات مربوط به فصل ها و بخش های هر فصل آورده شده است. لحن کتاب رسمی  است. لازم به ذکر است که جلد اول این کتاب بانک تست و جلد دوم پاسخنامه  تشریحی آن می باشد.

 

آموزش (درسنامه)

کتاب فیزیک دوازدهم رشته ریاضی میکرو گاج، بانک تست می باشد و درسنامه ی  جامع که مباحث را آموزش داده باشد ندارد. هرچند که در قسمت پاسخ های  تشریحی قبل از شروع هر تیپ سوال باکس هایی تحت عنوان خلاصه نکات آورده شده  است اما نمیتوان گفت این خلاصه نکات نقش درسنامه را دارند.

 

تست (تمرین)

از آنجایی که رسالت کتاب فیزیک دوازدهم رشته ریاضی میکرو گاج بررسی تست و  آماده سازی دانش آموز برای کلیه ی آزمون های تستی می باشد، طبیعی است که  تست ها از نظر تعداد و کیفیت پوشش دهی تیپ های مختلف برای تمامی دانش  آموزان با سطوح علمی مختلف کفایت کند. تست های این کتاب به صورت میکروطبقه  بندی قرار داده شده اند که اکثر آنها شناسنامه دار هستند و از کنکور های  سراسری (ریاضی و تجربی) انتخاب شده اند، ولی بهتر بود که از سوالات آزمون  های آزمایشی نیز بهره گرفته می شد.

در میان تست های شناسنامه دار تست های تالیفی و تست هایی تحت عنوان مکمل  خلاقانه دیده می شوند که برخی از آنها بالاتر از سطح کنکور می باشند و  دانش آموزان قوی تر می توانند از این تست ها بهره بگیرند. در کتاب فیزیک  دوازدهم رشته ریاضی میکرو گاج هر فصل به چند بخش مختلف تقسیم شده است و در  پایان هر فصل تعدادی تست با عنوان یک قدم تا 100 قرار گرفته است که مخصوص  دانش آموزان برتر می باشد و اکثر تست های این قسمت تالیفی می باشد.

پس از پایان این قسمت آزمون برای جمع بندی بخش مورد نظر طراحی شده است و  دانش آموزان پس از پایان هر بخش میتوانند با پاسخ دادن به این سوالات  میزان تسلط و توانایی تست زدی خود را محک بزنند. به طور مثال فصل اول (حرکت  بر خط راست) به پنج قسمت شامل نگاهی بر مفاهیم حرکت، حرکت سرعت ثابت، حرکت  شتاب ثابت، حرکت های چند مرحله ای دو متحرکه و حرکت سقوط آزاد اجسام تقسیم  شده است، که پایان هر بخش تست های یک قدم تا 100 و آزمون قرار گرفته اند.

یکی از ویژگی های کتاب فیزیک دوازدهم رشته ریاضی میکرو گاج آوردن جملاتی  است که دانش آموز را از چند تست بعدی با خبر میکند. به طور مثال قبل از  شروع تست های بخش کاربرد تناسب در حرکت سقوط آزاد جمله ای بدین شرح آورده  شده است:«توی سوالای سقوط آزاد، استفاده از مفهوم تناسب خیلی به درد  میخوره و کلی سوال قشنگ میشه ازش طرح کرد، تو این زیر شاخه، این بحث رو  خیلی مشتی بحث میکنیم». آوردن چنین جملاتی با لحن صمیمی برای دانش آموزان میتواند فوق العاده جذاب باشد.

پاسخ تشریحی تست ها نیز در جلد دوم قرار گرفته اند و بسیار عالی و بی  نقص نوشته شده اند. حتی پس از پایان پاسخ برخی تست ها تمرینی نیز برای  یادگیری بهتر دانش آموزان قرار داده شده است. یکی از ویژگی های خوب  پاسخنامه کتاب فیزیک دوازدهم رشته ریاضی میکرو گاج نیز آوردن خلاصه نکات  قبل از شروع پاسخ هر تیپ می باشد.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
علیرضا ایدلخانی, بهروز نادری نژاد, سعید احمدی, محمد آهنگر
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
دوازدهم ریاضی
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
608
سال چاپ
1403
تعداد جلد
2
شابک
9786003599994
وزن
1.262 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...