کتاب جامع ششم دبستان EQ گاج

کتاب جامع ششم دبستان EQ گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: رضا نصرت زاد, اکرم فعل عراقی, سعید قدردان, فاطمه ح...
  • نوع جلد: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: ششم دبستان
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
650,000
520,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

کتاب جامع ششم دبستان EQ گاج

  


کتاب پرسمان جامع ششم سری EQ از کتاب های انتشارات گاج است و با هدف  آشنایی مخاطبین با مفاهیم اصلی دروس پایه ششم و همچنین به عنوان مکملی برای  کتاب های درسی منتشر شده است. فهرست کتاب پیش رو شامل دروس ریاضی، علوم  تجربی، فارسی، مطالعات اجتماعی و هدیه های آسمان پایه ششم می باشد. شماره  صفحه آغازین تمامی فصول و درس ها در فهرست مشخص شده است، بنابراین مخاطبین  با نگاه کردن به فهرست کاملاً از روند آموزشی کتاب و ترتیب قرار گیری دروس  آگاه خواهند شد.

قالب کلی کتاب پرسمان ششم ای کیو بدین صورت است که در ابتدای هر فصل،  درسنامه ای کامل همراه با مثال های آموزشی نوشته شده، سپس چند نمونه سوال  تشریحی با عنوان «خودت حل کن» با پاسخ کامل و بعد از آن نیز چند نمونه سوال  تستی قرار گرفته است، در انتهای کتاب نیز پاسخ تشریحی تمام سوالات آورده  شده است. لحن کتاب رسمی اما روان و قابل فهم است. در ادامه، به بررسی کتاب  پرسمان ششم EQ گاج نوشتۀ اکرم فعل عراقی، رضا نصرت زاد، سعید قدردان، فاطمه حسینی رباطی و محمد حسین ذوالفقاری فر می پردازیم.

سایز و فونت نوشته های کتاب پرسمان جامع ششم EQ متناسب است و همچنین  صفحه آرایی، بسیار دقیق و منظم صورت گرفته است. نمودارها و اَشکال کتاب،  رنگی و از کیفیت بالایی برخوردار است. مخصوصاً شکل های درس علوم بسیار دقیق  طراحی شده اند. حجم کتاب پیش رو با توجه به مطالب مفید آن بسیار معقول و  متناسب است.

2,745 سوال تستی و تشریحی درون این کتاب 475 صفحه ای جای گرفته است. از  ویژگی های خاص این کتاب می توان به مراحل تولید کاغذ بکار رفته در این کتاب  اشاره کرد. کاغذ بکار رفته در کتاب از تفاله نیشکر (باگاس) تولید شده و  هیچ درختی برای تولید آن قطع نشده است. بنابراین برای محیط زیست بسیار مفید  می باشد.

بهترین زمان استفاده از این کتاب در طول سال تحصیلی و همگام با تدریس  دبیر محترم می باشد. پیشنهاد می شود قبل از خرید اینترنتی کتاب پرسمان جامع  ششم EQ گاج ادامه مطلب را بخوانید.

محصولات مرتبط: کتاب های تیزهوشان ششم

آموزش (درسنامه)

در توضیحات درسنامۀ کتاب جامع ششم EQ گاج، بر روی موضوعات اصلی و مهم  تمرکز شده و از پرداختن به مطالب اضافی و حاشیه ای که باعث می شود ذهن  خواننده از مطالب اصلی دور شود، پرهیز شده است. ترتیب سرفصل های هر درس  نیز، مطابق کتاب درسی انتخاب شده است. برای تفهیم بهتر و قابل درک بودن  مطالب، در درسنامه ها از مثال های بسیاری همراه با پاسخ تشریحی استفاده شده  است. مثال ها در کادری جداگانه به رنگ سفید و نکات مهم در کادری صورتی رنگ  گنجانده شده اند تا مخاطب برای مرور دوباره آن ها به راحتی مطالب را پیدا  کند.

در درسنامه های درس علوم برای اینکه مطالب بسیار قابل درک و فهم برای  مخاطب باشد از اَشکال رنگی با جزئیات دقیق استفاده شده است. درون درسنامه  های درس فارسی موضوعات به بخش های مختلف از جمله تاریخ ادبیات، واژگان،  معنی و مفهوم، یادآوری و واژه آموزی تقسیم بندی شده است، اما درسنامه های  مطالعات اجتماعی و هدیه های آسمان بطور خلاصه بیان شده اند.

 

 

با توجه به مقدمه ی کتاب پرسمان ششم ایکیو گاج، درسنامه ها هم برای  معلمان و هم برای دانش آموزان بسیار مفید و کامل است. دانش آموزان بعد از  خواندن مطالب کتاب درسی، با مراجعه به درسنامه های کتاب پرسمان جامع ششم،  مطالب را به خوبی درک خواهند کرد. همچنین معلمان عزیز نیز می توانند از  درسنامه ها به عنوان جزوات خود استفاده کنند.

 

تست (تمرین)

در کتاب پرسمان جامع ششم گاج، سوالات درس ریاضی به دو بخش تقسیم شده  است. در قسمت اول سوالات با پاسخ کامل قرار گرفته و بخش بعدی سوالات پاسخ  کوتاه می باشد. همچنین در انتهای هر فصل از کتاب سوالات چهار گزینه ای  همراه با پاسخ آورده شده است. سوالات دروس علوم تجربی، مطالعات اجتماعی و  هدیه های آسمان به صورت “کامل کنید”، صحیح و غلط، تشریحی و تستی می باشند.

در درس فارسی نیز سوالات شامل معنی واژگان، معنی ابیات و نثر ها، تاریخ  ادبیات، درست و نادرست، جای خالی، تستی، حفظ اشعار، واژگان مهم املایی، درک  مطلب یا دستور زبان و تصویرسازی هستند. تنوع و تعداد سوالات زیاد برای هر  درس این امکان را به دانش آموزان می دهد که با تیپ های مختلف سوالات آشنا  شوند.

 

 

پاسخ سوالات در انتهای کتاب پرسمان جامع ششم EQ گاج قرار داده شده است.  پاسخ ها، تشریحی و همراه با توضیحات کامل است. پاسخ های درس ریاضی بسیار  کامل تر از دروس دیگر است و هم به زبان فارسی و هم به زبان ریاضی به توضیح  سوالات پرداخته شده است.

مخاطب اصلی پرسش های کتاب همه ی دانش آموزانی می باشند که می خواهند به  مطالب کتاب درسی تسلط کامل داشته باشند و در امتحانات مدرسه موفق شوند.  سوالات کاملاً طبقه بندی شده و درس به درس آورده شده اند و درسنامه ی کتاب  برای حل تمام سوالات بسیار مفید و کافی است. نکات مهم نیز در پاسخنامه  تشریحی با فونتی متفاوت و به صورت بولد نوشته شده است.

 

تعداد تست ها و سوالات

ردیفدرسسوالات تشریحی و تست

1ریاضی699
2علوم تجربی514
3فارسی412
4مطالعات اجتماعی755
5هدیه های آسمان365
مجموع2,745
موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
رضا نصرت زاد, اکرم فعل عراقی, سعید قدردان, فاطمه حسینی رباطی, محمد حسین ذوالفقاری فر
نوع جلد
گاج
پایه و رشته تحصیلی
ششم دبستان
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
475
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
دارد
تست
دارد
شابک
9786003591639
وزن
1 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...