کتاب زبان دلفین ریدرز استارتر: اسباب کشی Dolphin Readers Starter: Moving House

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ناشر: oxford
  • قطع کتاب: رقعی
  • نوع جلد: شومیز (نرم)
  • نوع چاپ: رنگی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
48,000
37,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

معرفی کتاب انگلیسی Moving House

کتاب داستان انگلیسی جذاب و بامزه ی Moving House از مجموعه دلفین ریدرز  است. کتاب داستان انگلیسی در مورد اسباب کشی به یک منزل یا جای جدید همراه  با وسایل و لوازم می باشد. سری Dolphin Readers دارای ۵ سطح از Starter   تا سطح ۴ میباشد که این کتاب دوست داشتنی Moving House در سطح استارتر به  همراه ۱۷۵ لغات جدید است.

دید کلی کتاب انگلیسی Moving House

کتاب داستان انگلیسی مانند دیگر سری های دلفین ریدرز شامل مجموعه کاملی  از جمله CD، Activity book و دیکشنری مصوری که باعث تقویت مهارت چهارگانه  به ویژه ریدینگ و لسینیگ است. از اینرو شما کودکان با تمرین بیشتر میتوانید  قدرت های خود را در یادگیری زبان انگلیسی افزایش دهید. 

خرید کتاب داستان انگلیسی Moving House از فروشگاه اینترنتی کتب زبان

این روزها یادگیری زبان انگلیسی نه تنها امتیاز تلقی میشود بلکه به  عنوان یکی از ملزومات برای تقویت مهارت فکری کودکان تبدیل شده است. در واقع  دیگر مثل گذشته نیست که کسی که از توانایی بالایی برای زبان برخوردار باشد  میتواند مسیر ترقی را به راحتی بپیماید. در واقع ندانستن زبان به عنوان یک  ضعف تلقی میشود. از اینرو والدین باید در یادگیری زبان انگلیسی مانند دیگر  دروس کودکان حساسیت بالایی نشان دهند. همان طور که کودک در مدرسه درس  ریاضی ۲+۲= ۴ میشود را فرا میگیرد، باید بلد باشد که unhappy به معنی  ناراحت میشود را نیز بداند. پس همین الان در وب سایت کتب زبان ثبت نام  کنید و به خرید کتاب انگلیسی Moving House از وب سایت کتب زبان اقدام  نمایید.

قیمت کتاب داستان انگلیسی Moving House در فروشگاه اینترنتی کتب زبان

باتوجه به افزایش بی رویه محصولات و کالاها که کتاب هم از این افزایش بی  نصیب نمانده است، به ویژه که اکنون قیمت کاغذ ساعتی محاسبه میشود. همین  امر باعث کاهش خرید کتاب از سوی دوستداران کتاب شده است. از اینرو مجموعه  کتب زبان با رصد بازار برای قیمت گذاری کتاب های خود سعی کرده است که  حداقل قیمت برای کتاب های سایت تعیین نماید. از سوی دیگر اگر خواهان کتاب  های مناسب همراه با کیفیت خوب هستید میتوانیدکتاب Moving House از وب سایت کتب زبان خریداری نمایید. در واقع قیمت کتاب انگلیسی داستان Moving House  بسیار مناسب همراه با تخفیف میتوانید از فروشگاه آنلاین کتب زبان تهیه  نمایید.

ناشر
oxford
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز (نرم)
نوع چاپ
رنگی
زبان کتاب
انگلیسی
فایل صوتی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...