کتاب زبان دلفین ریدرز استارتر : بچه حیوانات : Dolphin Readers Starter : Baby Animals Student & Activity Book

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ناشر: oxford
  • سطح: starter
  • قطع کتاب: رقعی
  • نوع جلد: شومیز (نرم)
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
48,000
37,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

داستان انگلیسی از سری دلفین ریدرز سطح Starter

معرفی کتاب داستان انگلیسی Baby Animals

کتاب داستان انگلیسی Baby Animals جذاب و دوست داشتنی است که توجه  بسیاری از زبان آموزان کوچک را به خود جلب کرده است. در این کتاب داستان  کودکان و خردسالان یاد میگیرند که بچه حیوانات در گروه ها و دسته های مختلف  انگلیسی چه نام دارد! به عنوان مثال بچه ی حیوانات گوشت خوار را Cubs  میگویند، مثل بچه شیر.

دید کلی کتاب داستان انگلیسی Baby Animals

کتاب داستان انگلیسی Baby Animals از مجموعه سری دلفین ریدرز،  به زبان  آموزان خردسال کمک می کند تا بتوانند حیوانات و بچه های آن ها را بشناسند.  سری Dolphin Readers دارای ۵ سطح (Starter to 4) می باشد که کتاب Baby  Animals سطح Starter همراه با ۱۷۵ لغت جدید می باشد. علاوه بر آن، این پک  کامل دارای CD, Activity book است که مناسب برای تقویت مهارت های چهارگانه  به ویژه کتاب تمرین مناسب برای مهارت رایتنیگ و سی دی مربوطه برای تقویت  مهارت لسینیگ است. 

خرید کتاب داستان انگلیسی Baby Animals از فروشگاه آنلاین کتب زبان

کتاب های داستانی همراه با تصاویر بهترین گزینه برای یادگیری زبان  آموزان کوچک است. بنابراین والدین برای تسهیل آموزش زبان انگلیسی باید از  کتاب های رنگی و جذاب نیز استفاده کنند. از سوی دیگر قبل از فرستادن کودکان  خود به آموزشگاه ها، باید یک سری منابع جذاب و بامزه برای کودکان فراهم  کنید تا کودکان برای آموزش زبان انگلیسی ترغیب به یادگیری شوند، همچنین  والدین با خرید کتاب های سری دلفین ریدرز میتوانند آموزش زبان را برای  کودکان خود جذاب تر و هیجان انگیزتر نمایند. کتاب داستان انگلیسی Baby  Animals را یکی از کتاب های جذابی است که کودکان را با دیدن عکس های مربوط  به حیوانات، میتوانند نام حیوانات را یادگیرند. پس همین الان به ثبت نام در  وب سایت کتب زبان اقدام نمایید و به خرید کتاب داستان انگلیسی Baby  Animals اقدام نمایید.

قیمت کتاب داستان انگلیسی Baby Animals در فروشگاه آنلاین کتب زبان

چگونه یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان خود تسهیل نماییم؟ دغدغه ی اکثر  والدین برای یادگیری زبان انگلیسی کودکان خود این است که کودک آنها به  مرور زمان از یادگیری زبان انگلیسی طرفه میروند و یا به عبارتی از زبان زده  میشوند. اما این بار وب سایت کتب زبان سعی دارد که زبان را برای کودکان  با مجموعه ی متنوع جذاب تر نماید.

ناشر
oxford
سطح
starter
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز (نرم)
نوع چاپ
رنگی
زبان کتاب
انگلیسی
فایل صوتی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...