کتاب زبان دلفین ریدرز استارتر: یک روز با نوزاد Dolphin Readers Starter : A Day with Baby Student & Activity Book

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ناشر: oxford
  • سطح: starter
  • قطع کتاب: رقعی
  • نوع جلد: شومیز (نرم)
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
48,000
37,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

داستان انگلیسی از سری دلفین ریدرز سطح Starter

معرفی کتاب داستان انگلیسی A Day with Baby

کتاب انگلیسی A Day with Baby به عنوان یک داستان جذاب و چالشی برای  کودکان زبان آموز مناسب است. این کتاب انگلیسی در مورد بازی با کودکان است،  مکس از طریق بازی به بن کلمات و لغات انگلیسی را آموزش میدهد. مثلا کلمه  juice به فارسی یعنی چی؟ 

دیدکلی کتاب داستان انگلیسی A Day with Baby

یکی از داستان کودکانه از سری Dolphin Readers، کتاب داستان انگلیسی A  Day with Baby  است. معمولا کتاب های مجموعه دلفین ریدرز مناسب برای کودکان  بین ۷ الی ۱۲ ساله است که در پنج سطح قرار دارد. این مجموعه از Starter  شروع میشود و تا سطح چهارم موجود است. این طبقه بندی بر اساس دانش زبان  آموز صورت گرفته است. کتاب انگلیسی  A Day with Baby در سطح دوم همراه با  ۱۷۵ لغات موجود می باشد. در کتاب انگلیسی A Day with Baby همانند دیگر کتاب  های دلفین ریدرز دارای سی دی، Activity book و دیکشنری مصور است که لغات و  کلمات انگلیسی را تصویری و با عکس آموزش میدهد.

خرید کتاب داستان انگلیسی A Day with Baby از وب سایت کتب زبان

خواندن کتاب های داستانی خالی از لطف نیست زیرا به عنوان بهترین ابزار  کاربردی برای تقویت و یادگیری زبان انگلیسی مورد استفاده قرار میگیرد. از  اینرو برای تهیه بهترین کتاب ها برای کودکان زبان آموز خود حساسیت بالایی  قائل شوید، زیرا که کتاب های جذاب و غنی سبب ایجاد انگیزه و ترغیب به  کودکان به فراگیری بهتر زبان انگلیسی میشود. از این رو با خرید کتاب داستان  انگلیسی A Day with Baby از وب سایت کتب زبان درب منزل تحویل میگیرید.

قیمت کتاب داستان انگلیسی A Day with Baby در وب سایت کتب زبان

مجموعه کتاب های داستان کودکانه و متنوع از سری Dolphin Readers به   عنوان بهترین گزینه برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان است. شما والدین  عزیز اگر میخواهید کودکتان با کمترین دغدغه زبان انگلیسی همواره مانند زبان  مادری خود فراگیرد، باید کتاب های انگلیسی مناسب آموزشی همراه با عکس های  جذاب و مرتبط برای کودکتان فراهم کنید. از اینرو قیمت کتاب داستان انگلیسی A  Day with Baby در وب سایت کتب زبان بسیار مناسب و به صرفه است. مطمئن  باشید که کودکان از مجموعه ی جذاب و هیجان انگیز استقبال زیادی خواهد کرد.

ناشر
oxford
سطح
starter
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز (نرم)
نوع چاپ
رنگی
زبان کتاب
انگلیسی
فایل صوتی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...