کتاب زبان دلفین ریدرز استارتر: بازی اشکال Dolphin Readers Starter: A Game Of Shapes

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ناشر: oxford
  • قطع کتاب: رقعی
  • نوع جلد: شومیز (نرم)
  • نوع چاپ: رنگی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
48,000
37,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

معرفی کتاب داستان انگلیسی A Game of Shapes

کتاب داستان انگلیسی A Game of Shapes اشکال هندسی را با استفاده از  تصاویر و جمله بندی های ساده انگلیسی برای کودکان بیان میکند. مجموعه کتاب  های دلفین ریدرز در واقع نه تنها کلمات را با تصاویر آموزش میدهد بلکه در  صفحه مقابل تمرینات اضافی در صفحه بعد برای درک بهتر کلمات و لغات برای  کودکان قرار داده شده است.

دید کلی کتاب داستان انگلیسی A Game of Shapes

کتاب های انگلیسی مجموعه کامل Dolphin readers به عنوان یک  محرک اصلی برای یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان رده سنی بین ۷ الی ۱۲  مناسب است. کتاب داستان انگلیسی A Game of Shapes همانند دیگر کتاب های  دلفین ریدرز از پک کاملی از جمله CD، Activity book و همچنین دیکشنری لغات  مصور انگلیسی نیز برخوردار است. این مجموعه کامل برای تقویت مهارت های  چهارگانه برای خردسالانی که قصد شروع یادگیری زبان انگلیسی را دارند، مناسب  است. کتاب داستان انگلیسی A Game of Shapes در سطح starter است و شامل ۱۷۵  مجموعه لغات جدید انگلیسی نیز است.

خرید کتاب داستان انگلیسی A Game of Shapes از فروشگاه اینترنتی کتب زبان

اگر کودک شما میخواهد زبان انگلیسی را تازه شروع کند این کتاب A Game of  Shapes به عنوان یک ابتدایی برای یادگیری زبان انگلیسی مناسب است.  بنابراین شما با این مجموعه نه تنها لغات انگلیسی را به کودک خود یاد  میدهید بلکه با اشکال هندسی نیز آشنا میشود. یادگیری دو زبان متفاوت از  سنین کم به راحتی صورت میگیرد و همین امر مقدار هزینه را کاهش میدهد. از  اینرو برای کودکان خود سعی کنید بهترین منابع چه از نظر محتوا و چه از نظر  ظاهر فراهم کنید تا انگیزه یادگیری را در کودکانتان افزایش دهید. پس شما  والدین عزیز میتوانید با ثبت نام در وب سایت کتب زبان به خرید کتاب  داستان انگلیسی A Game of Shapes از فروشگاه آنلاین کتب زبان اقدام  نمایید.

قیمت کتاب داستان انگلیسی A Game of Shapes در فروشگاه اینترنتی کتب زبان

یادگیری زبان انگلیسی را برای کودکان خود همراه با بازی و کتاب های  رنگارنگ برای کودکان و خردسالان با انگیزه کنید. از اینرو میتوانید با  مجموعه ی Dolphin readers با توجه به سطح دانش کودکان تهیه نمایید. قیمت  کتاب داستان انگلیسی A Game of Shapes در وب سایت کتب زبان همراه با  تخفیف ویژه از هر جای دیگر ارزان تر و به صرفه تر است.

ناشر
oxford
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز (نرم)
نوع چاپ
رنگی
زبان کتاب
انگلیسی
فایل صوتی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...