سیرتاپیاز علوم نهم گاج

سیرتاپیاز علوم نهم گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: مهرداد میرزایی
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: نهم
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
540,000
432,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مقدمه مولف

سیرتاپیاز علوم نهم گاج


سخن مدير تأليف

به نام خدا

هدف اصلی کتب کمک آموزشی ارائه و آموزش محتوای کتاب درسی در قالب یا  چارچوبی است که نه فراتر از کتاب درسی رود و نه از پوشش دهی مناسب محتوا  باز بماند تا منجر به آموزش کامل و تقويت استعدادهای کشف نشده دانش آموزان  گردد. شیوه طراحی قالب اصلی سری کتاب های «سیرتاپیاز»  به گونه ای است که دانش آموزان به تنهایی بتوانند به مفاهیم و مباحث اصلی  تسلط پیدا کنند یا به عبارتی دیگر، کتاب جنبه خودآموز داشته باشد.

دبیران نیز می توانند از این سری به عنوان یک کتاب کمک آموزشی برای  ارتقای سطح دانش آموزان و پیشرفت تحصیلی آنان استفاده کنند. مجموعه کتاب  های «سیر تا پیاز» شامل سه بخش مجزا و تفکیک شده به صورت زیر است که به  توضیح آن ها می پردازیم:

آموزش: در این بخش، مطابق سرفصل ها و تیترها تمامی  مطالب و مباحث را گام به گام همراه با مثال هایی بر طبق کتاب درسی توضیح  داده ایم. اولویت اصلی در این قسمت، آموزش کامل موضوعات کتاب درسی است که  در آن راهکارهای نوین و متنوع آموزشی را برای یادگیری و تسلط بر مفاهیم  توضیح داده ایم.

پرسش های تشریحی: در این بخش، هدف اصلی تثبیت مفاهیم  خوانده شده در قسمت آموزش و ارتقای معدل دانش آموزان است که سؤالات منتخب،  منطبق با استانداردهای امتحانات تشریحی و ترمی مدارس است و تمامی مباحث و  تیترهای اصلی را در بر می گیرد. دانش آموزان با مطالعه و بررسی دقیق پرسش  های این بخش به راحتی قادر به پاسخگویی به انواع سؤالات تشریحی خواهند بود.

پرسش های چهارگزینه ای: تسلط بر مفاهیم کتاب درسی و  آگاهی از شگردها و فوت و فن تست زنی رمز موفقیت در آزمون های معتبر است. در  این بخش دانش آموز با مشاهده و حل تست های تألیفی، المپیادی و تیزهوشانی  به مباحث کتاب درسی مسلط و برای آزمون های مختلف آماده می شود. طراحی تست  ها به شیوه ای است که به تنهایی می تواند به عنوان یک کتاب جامع مختص آموزش  و یادگیری تلقی شود؛ یعنی دانش آموزان میتوانند با مطالعه تستها تقريبا كل  مباحث کتاب را مرور کنند. به منظور تثبیت و نهادینه سازی مطالب در ذهن  دانش آموز، درجه سختی تست ها به ترتیب (از آسان به سخت) رعایت شده است.  همچنین این کتاب منبعی کامل برای دانش آموزانی است که نیاز به تست های سطح  بالاتری از کتاب درسی دارند.

در پایان توصیه میکنم دانش آموزانی که به تست های با سطح بالا در تمام دروس نیاز دارند، از کتاب مجموعه «سؤالات جامع تیزهوشان نهم (IQ)» استفاده کنند. این کتاب منبعی مناسب و جامع برای همه دروس پایه نهم در یک کتاب است.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
مهرداد میرزایی
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
نهم
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
445
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
دارد
تست
دارد
شابک
9786220304326
وزن
944

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...