بانک تست زیست شناسی جامع کنکور IQ گاج (جلد اول)

بانک تست زیست شناسی جامع کنکور IQ گاج (جلد اول)

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: گروه آموزشی زیستاز
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: دوازدهم تجربی, یازدهم تجربی, دهم تجربی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
700,000
560,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

بانک تست زیست شناسی جامع کنکور IQ گاج (جلد اول)

  


با توجه به دشواری زیاد تست های کنکور سراسری در سال های اخیر، نیاز یک  منبع مناسب تست با سوالات ترکیبی و هم سطح این روزهای کنکور سراسری، بیش از  پیش احساس می شود. کتاب های زیست جامع IQ شامل مجموعه زیادی از تست های  زیست شناسی 1، زیست 2 و زیست 3 و همچنین پاسخنامه تشریحی می باشد که در دو  جلد منتشر شده است. جلد اول که دارای 544 صفحه می باشد شامل 4201 تست است و  جلد دوم نیز پاسخنامه تشریحی را در 826 صفحه جای داده است.

چیدمان فصل ها عیناً مشابه فصول کتاب درسی می باشد. فهرست کتاب تنها  شماره صفحه هر فصل و آزمون جامع آن را مشخص می کند و اطلاعات بیشتری به  دانش آموز نمی دهد. سطح بالای کمی و کیفی تست ها، کتاب حاضر را در رده  بهترین کتاب های تستی قرار می دهد.

در ادامه به بررسی کتاب زیست شناسی IQ دو جلدی گاج اثر محمد عیسایی و اسفندیار طاهری می پردازیم.

با اینکه نوع کاغذ بکار رفته در هر دو جلد سفید و مناسب می باشد، اما  کیفیت کاغذ جلد دوم مطلوب تر از جلد اول است. علاوه بر این رنگ زمینه جلد  دوم روشن تر است که این امر در مطالعه بهتر متون موثر می باشد. فونت و  اندازه نوشته ها مناسب می باشد. عدم فشردگی بین نوشته ها و فاصله مناسب بین  خطوط و حاشیه ها از ویژگی های مناسب هر دو جلد کتاب می باشد.

رنگ های بکار رفته و همچنین کیفیت شکل ها و عکس های جلد دوم بسیار مطلوب  می باشد اما کیفیت عکس های جلد اول به خوبی جلد دوم نیست. به عنوان مثال  در تست 2335 شکل جسم زرد ترسیم شده است که کیفیت چاپی مناسبی ندارد.

بانک تست IQ مجموعه ای از تست های طبقه بندی شده تألیفی، آزمون های  آزمایشی و کنکور سال های گذشته می باشد که در انتشارات گاج منتشر شده است.  تعدد فراوان تست و پاسخنامه های تشریحی کامل و جامع به همراه نکات ترکیبی و  مفهومی موجود در آن از ویژگی های مطلوب کتاب حاضر می باشد.

پس از مطالعه کامل و دقیق کتاب درسی استفاده از بانک تست IQ بعنوان  منبعی استاندارد و مطمئن به داوطلبان توصیه می شود. البته با توجه به تعداد  زیاد تست ها، مطالعه کتاب باید از ابتدای سال تحصیلی توسط دانش آموزان  آغاز گردد.

پیش از خرید اینترنتی کتاب زیست شناسی جامع IQ گاج دو جلدی ادامه مطلب را بخوانید.

محصولات مرتبط: سری کتاب های زیست دهم تجربی

تست (تمرین)

زیست جامع IQ گاج مجموعه ای دو جلدی می باشد که در جهت آمادگی بیشتر  داوطلبان کنکور سراسری در انتشارات گاج به چاپ رسیده است. جلد اول کتاب IQ،  تست ها و جلد دوم پاسخنامه تشریحی را تشکیل می دهد. از نظر کمی، تعداد تست  ها بسیار مطلوب می باشد بطوریکه در مجموع 4200 تست در جلد اول قرار داده  شده است.

در ابتدای هر فصل توضیح کوتاهی درباره اهمیت و ضرورت آن فصل از جمله  تعداد تست های طرح شده در کنکورهای سراسری چه بصورت ترکیبی و یا مستقل و  همچنین مباحث مهم آن فصل داده شده است که می تواند در ایجاد فضای ذهنی  مناسب به داوطلبان یاری بخش باشد. بعنوان مثال در فصل “از یاخته تا گیاه”  به مباحث مهم آن از جمله سرلادهای نخستین و ثانویه، سامانه های بافتی،  دیواره یاختی های گیاهی اشاره شده است.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
گروه آموزشی زیستاز
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
دوازدهم تجربی, یازدهم تجربی, دهم تجربی
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
573
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
ندارد
تست
دارد
تعداد جلد
3
شابک
9786220304579
وزن
1.262 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...