فرمول بیست فیزیک یازدهم تجربی گاج

فرمول بیست فیزیک یازدهم تجربی گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: مروارید شاه حسینی, هادی حمزه پور
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: یازدهم تجربی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
350,000
280,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی     

فرمول بیست فیزیک یازدهم تجربی گاج

  


چکیده

اگر شما هم به فکر گرفتن نمره بیست از درس فیزیک یازدهم تجربی هستید، می‌توانید از کتاب فرمول بیست فیزیک تجربی پایه یازدهم گاج کمک  بگیرید. در پیش‌گفتار کتاب در مورد محتوای کتاب و نحوه مطالعه آن برای  امتحانات توضیح داده شده است. پس از آن فهرست کتاب قرار دارد که در آن  می‌توانید با بارم‌بندی دروس برای امتحانات ترم اول و ترم دوم آشنا شوید.

در صفحه فهرست هم مثل اکثر کتاب‌های فرمول بیست گاج، کیوآرکدهای دوران  جمع‌‌بندی این کتاب قرار گرفته است. این کتاب دارای یک درسنامه جامع برای  توضیح مطالب آموزشی متن کتاب درسی، سوالات تشریحی طبقه‌بندی‌شده، پاسخ  سوالات پایان‌فصل کتاب درسی، پاسخ‎‌نامه برای سوالات تشریحی و بعد از آن  نمونه سوالات امتحانی ترم دوم با پاسخنامه است.

این کتاب انتخاب رنگ و صفحه‌آرایی زیبایی دارد؛ اما کیفیت چاپ پایین آن  باعث می‌شود این زیبایی به چشم نیاید. در بعضی صفحات، نوشته‌ها و رنگ‌ها  کم‌رنگ است و در بعضی صفحات نامناسب‌بودن کیفیت چاپ باعث سایه‌انداختن و  ناخوانا شدن متون می‌شود.

اندازه و نوع فونت کتاب فرمول بیست فیزیک 2 تجربی گاج مناسب بوده و  رنگ‌های به‌کاررفته در نمودارها و اشکال آن نیز تنوع خوبی دارد. در طراحی  روی جلد کتاب خلاقیتی به کار نرفته و ارتباط چندانی با کتاب درسی ندارد.

کتاب فرمول بیست فیزیک یازدهم تجربی گاج را با توجه به درسنامه‌های کامل، پرداختن به تیپ‌های سوالات و نمونه آزمون‌های امتحانی می‌توانید به عنوان منبع اول، بعد از کتاب درسی برای مطالعه برای امتحانات  ترم اول یا نهایی استفاده کنید. بهترین زمان برای مطالعه این کتاب بعد از  تدریس معلم و در منزل است.

از ویژگی‌های مثبت این کتاب می‌توان به پرداختن به آزمایش‌های کتاب و طراحی آزمایش‌های دیگر برای عمیق‌تر کردن مطالب آموخته‌شده و تنوع بخشیدن به نحوه یادگیری اشاره کرد. داشتن کیوآرکد برای دیدن ویدیوهای آموزشی ویژه شب امتحان از دیگر نکات مثبت این کتاب است.

البته باید گفت بر خلاف ادعای کتاب، این دو کیوآرکد شامل 8 ساعت ویدیوی  آموزشی نیست؛ چون ویدیوی دوم که برای جمع‌بندی امتحانات نهایی ترم دوم در  نظر گرفته شده، در واقع ادامه ویدیوی اول بوده و طول این دو ویدیو در مجموع  5 ساعت و 28 دقیقه است.

درسنامه کتاب فرمول بیست فیزیک تجربی یازدهم

از لحاظ آموزش نکات مهم و امتحانی، درسنامه این کتاب عملکرد خوبی دارد.  یکی از نکات جالب آن تقسیم‌بندی کردن هر چند صفحه از کتاب در قالب یک  «بسته» و قرار دادن یک درسنامه مخصوص برای آن بسته است.

در هر بسته که می‌تواند بین 3 تا حدودا 7، 8 صفحه از کتاب را در بر  بگیرد، همه اشکال مهم، نمودارها و نکات مهم مربوط به این صفحات قرار  گرفته‌اند. متن کتاب در درسنامه به طور ساده‌تر، قابل فهم‌تر و خلاصه‌تر  نوشته شده است. نکات مهم، بولت، شماره‌گذاری و پررنگ شده و مهم‌ترین نکات در بخش‌هایی با نام «نکته» قرار گرفته‌اند.

در متن درسنامه، بخشی با فونت متفاوت و لحنی صمیمی‌تر برای اشاره به  نکات مشاوره‌ای یا نکات مهم امتحانی قرار دارد که دانش‌آموز را در مسیر پاسخ‌دهی بهتر به سوالات و در نتیجه، گرفتن نمره بالاتر در امتحان نهایی یا ترم اول یاری می‌کند. برای مثال در صفحه 147 برای بالا بردن درک  دانش‌آموز از مبحث نیرو و جهات جغرافیایی یک توضیح اضافه در مورد جهت‌های  درون‌سو و برون‌سو داده شده است.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
مروارید شاه حسینی, هادی حمزه پور
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
یازدهم تجربی
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
312
سال چاپ
1403
شابک
97896220308638
وزن
670

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...