کارپوچینو علوم نهم گاج

کارپوچینو علوم نهم گاج

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • موضوع: کتاب کمک آموزشی
  • مولف: علیرضا صادقی
  • ناشر: گاج
  • پایه و رشته تحصیلی: نهم
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
380,000
303,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مقدمه مولف

کارپوچینو علوم نهم گاج


فراگیری  علوم تجربی به دانش آموزان کمک میکند تا روش های شناخت دنیای اطراف خود را  بهبود بخشند. به این منظور لازم است مفاهیمی را کسب کنند که به آنها کمک  کند تا تجارب خود را با یکدیگر مرتبط سازند. دانش آموزان باید روش های کسب  اطلاعات، سازمان دهی، کاربرد و آزمایش کردن را بیاموزند. این فعالیت ها  توانایی آنها را در درک دنیای اطراف تقویت میکند که آنان را برای تصمیم  گیری هوشمندانه و حل مسائل زندگی یاری می دهد.

امروزه آموختن علوم تجربی مانند سوادآموزی امری اساسی و ضروری است که با  زندگی روزمره ما در ارتباط است و با پیشرفت تکنولوژی اهمیت آن بیشتر هم  شده است. به عبارت دیگر آموزش علوم، بیشتر به آموزش راه یادگیری می پردازد  که آگاهی از آن برای هر دانش آموزی لازم و ضروری است.

ما نیز جهت تحقق اهداف فوق، مصمم به گردآوری مجموعه ای شدیم تا شما  معلمین و اولیای گرامی را یاری نماییم. مجموعه ای که پیش روی شما است، شامل  درسنامه هایی جامع و کاربردی با بیانی ساده و براساس سرفصل های کتاب درسی و  همچنین پرسشهای هدفداری است که مهارت یادگیری (تفسیر کردن، مشاهده، فرضیه  سازی، آزمایش کردن کاربرد ابزار و …) را در دانش آموزان تقویت می نماید.

در اینجا لازم می دانم از جناب آقای سعید فرهادی پور، مدیریت محترم  دپارتمان، سرکار خانم مرضیه غلامی که کارشناسی علمی این اثر را بر عهده  داشتند و همچنین واحد فنی انتشارات که با دلسوزی و درایت خود، به بهترین  شکل ممکن در روند آماده سازی این اثر همکاری داشتند، تشکر نمایم. ضمن آرزوی  موفقیت، این مجموعه را به آینده سازان ایران عزیز تقدیم می کنم.

موضوع
کتاب کمک آموزشی
مولف
علیرضا صادقی
ناشر
گاج
پایه و رشته تحصیلی
نهم
قطع کتاب
رحلی
تعداد صفحه
278
سال چاپ
1403
نمونه سوال تشریحی (یا امتحان نهایی)
ندارد
تست تالیفی
دارد
تست
دارد
شابک
9786003595279
وزن
608

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...