کتاب رمان انگلیسی تلماسه مسیحا Dune Messiah

Dune Messiah

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نویسنده: Frank Herbert
  • ناشر: ACE
  • شابک: 9780593098233
  • قطع کتاب: رقعی
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
250,000
150,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

خرید کتاب دون مسیحا Dune Messiah اثر Frank Herbert انتشارات ACE از فروشگاه کافه زبان

کتاب رمان انگلیسی دون
کتاب Dune Messiah دومین کتاب از مجموعه کتابهای Dune نوشته Frank Herbert  می باشد. کتاب Dune  اثر Frank Herbert نویسنده مشهور آمریکایی می باشد که  در ژانر علمی تخیلی-حماسی نگارش شده است. این رمان در ژوئن سال ۲۰۲۰ توسط  انتشارات ACE منتشر شده است. این رمان که دومین رمان از شش رمان هربرت می  باشد ابتدا در سال ۱۹۶۹ در مجله کهکشان منتشر و سپس برای اولین بار توسط  انتشارات Putnam در همان سال منتشر شد.

شخصیت اصلی داستان “پل آتریدس”، مرد جوان  باهوش و استعدادیست که در سرنوشتی فراتر از تصور خود متولد شده است، وی  باید به خطرناک ترین سیاره جهان سفر کند تا آینده خانواده و مردمش را تضمین  کند.از آنجایی که نیرو های نحس بر سر بدست آوردن گرانبها ترین ماده در  جهان هستی در سیاره ای بنام آراکیس به نبرد می پردازند، تنها کسانی زنده می  مانند که بتوانند بر ترس خود غلبه کنند. از این رمان دو اقتباس سینمایی  توسط کارگردانان مشهور هالیوودی دیوید لینچ تل ماسه (۱۹۸۴) و هم چنین دنی  ویلنوو (۲۰۲۱) منتشر شده که هرکدام در سال اکران خود با استقبال جهانی  طرفدارانش مواجه شده است.

خلاصه جلد دوم کتاب تل ماسه Dune Messiah به زبان اصلی
دوازده سال پس از وقایعی که در جلد اول کتاب یعنی دون یک (Dune 1965) روی  داد، پل آتریدید که به نام Muad’Dib شناخته می شود به عنوان امپراتور حکم  رانی می کند.  پل با پذیرفتن نقش مسیح برای قوم فریمن ها، جهادی را آغاز  کرد که توسط آن مریدان زیادی را به خود جذب و جهان شناخته شده را به کمک  قدرت خود فتح کرد.پل توانست قدرتمند ترین امپراطوری را که جهان به چشم خود  دیده است را بنا کند.

با گذر زمان او پی می برد که قادر نیست  تا جلوی افراط و تفریط در خشونت و کشتار به نام مذهبی را که خود پایه گذار  آن است بگیرد. اگرچه میلیاردها نفر جان خود را از دست داده اند، اما  رویاهای پیشگویانه ی او نشان می دهد که این فاجعه با بدترین نتیجه ممکن که  قرار است برای بشریت اتفاق بیفتد فرسنگ ها فاصله دارد. پل با علم به این  قضیه باز هم امیدوار است تا بشریت را در مسیری قرار دهد تا دنیای انسان ها  را از زوال اجتناب ناپذیر و نابودی حتمی نجات دهد و همچنان به عنوان حاکم  امپراتوری و نقطه کانونی مذهب فرمن ها عمل کند.

درباره نویسنده کتاب Dune Messiah فرانک هربرت
فرانک هربرت نویسنده پرفروش حماسه Dune است. او در تاکوما، واشنگتن متولد  شد و در دانشگاه واشنگتن، سیاتل تحصیل کرد. او قبل از تبدیل شدن به یک  نویسنده تمام وقت، در مشاغل مختلف از جمله فیلمبردار تلویزیون، مفسر رادیو،  غواص صدف، مربی بقای جنگل، تحلیلگر غیر روحانی، معلم نویسندگی خلاق،  گزارشگر و سردبیر چندین روزنامه ساحل غربی کار کرد.

در سال 1952، هربرت شروع به انتشار  داستان های علمی تخیلی با “در جستجوی چیزی؟” در داستان های شگفت انگیز اما  ظهور او به عنوان یک نویسنده بزرگ تا سال 1965 و با انتشار Dune اتفاق  نیفتاد. Dune Messiah، Children of Dune، God Emperor of Dune، Hertics of  Dune و Chapterhouse: Dune به دنبال آن حماسه ای را تکمیل کردند که شیکاگو  تریبیون آن را «یکی از بناهای تاریخی علمی تخیلی مدرن» می نامد. هربرت  همچنین نویسنده بیست کتاب دیگر از جمله طاعون سفید، آزمایش دوسادی و مقصد:  باطل است. او در سال 1986 درگذشت.

نویسنده
Frank Herbert
ناشر
ACE
شابک
9780593098233
قطع کتاب
رقعی
زبان کتاب
انگلیسی
نوع جلد
شومیز
رده سنی
تمامی سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...