کتاب رمان انگلیسی تپه های شنی چپ Chapterhouse Dune

Chapterhouse Dune

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نویسنده: Frank Herbert
  • ناشر: ACE
  • شابک: 9780593201770
  • تعداد صفحه: 558
فروشنده فروشنده: Cofezaban
آماده ارسال ناموجود
300,000
180,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

خرید کتاب چاپتر هاوس دون Chapterhouse Dune اثر Frank Herbert انتشارات ACE از فروشگاه کافه زبان

کتاب رمان انگلیسی دون
کتاب Chapterhouse Dune آخرین جلد یعنی جلد ششم از مجموعه کتاب های تلماسه  انگلیسی می باشد که توسط فرانک هربرت به رشته تحریر در آمده است.

جرقه اولیه‌ی Dune، زمانی ایجاد شد که  هربرت مقاله‌ای درباره تپه‌های شنی اورِگان خوانده بود. از اینجا بود که  افکار و ایده‌های مربوط به خلق جهانی مملو از شن و ماسه و ادویه به ذهن وی  سرازیر شدند. هربرت شش سال صرف تحقیق و نگارش Dune کرد تا بتواند مخلوق  ادبی خود را به نحو احسن سر و شکل دهد و سوای از چکش‌کاری‌های ادبی،  دغدغه‌های زیست‌محیطی و بوم‌شناختی خود را در آن بگنجاند

خلاصه کتاب Chapterhouse Dune
سیاره بیابانی Arrakis که Dune نام دارد، نابود شده است. اکنون، Bene  Gesserit ، وارثان قدرت Dune ، یک دنیای سبز را مستعمره کرده اند و آن را  به یک بیابان تنظیم می کنند که مایل به مایل سوخته.
Chapterhouse Dune آخرین کتابی است که فرانک هربرت قبل از مرگش نوشت: اوج  خیره کننده ای برای افسانه حماسی Dune که برای همیشه زنده خواهد ماند.

درباره نویسنده کتاب Chapterhouse Dune فرانک هربرت
فرانک هربرت نویسنده پرفروش حماسه Dune است. او در تاکوما، واشنگتن متولد  شد و در دانشگاه واشنگتن، سیاتل تحصیل کرد. او قبل از تبدیل شدن به یک  نویسنده تمام وقت، در مشاغل مختلف از جمله فیلمبردار تلویزیون، مفسر رادیو،  غواص صدف، مربی بقای جنگل، تحلیلگر غیر روحانی، معلم نویسندگی خلاق،  گزارشگر و سردبیر چندین روزنامه ساحل غربی کار کرد.

در سال 1952، هربرت شروع به انتشار  داستان های علمی تخیلی با “در جستجوی چیزی؟” در داستان های شگفت انگیز اما  ظهور او به عنوان یک نویسنده بزرگ تا سال 1965 و با انتشار Dune اتفاق  نیفتاد. Dune Messiah، Children of Dune، God Emperor of Dune، Hertics of  Dune و Chapterhouse: Dune به دنبال آن حماسه ای را تکمیل کردند که شیکاگو  تریبیون آن را «یکی از بناهای تاریخی علمی تخیلی مدرن» می نامد. هربرت  همچنین نویسنده بیست کتاب دیگر از جمله طاعون سفید، آزمایش دوسادی و مقصد:  باطل است. او در سال 1986 درگذشت.

نویسنده
Frank Herbert
ناشر
ACE
شابک
9780593201770
تعداد صفحه
558
قطع کتاب
رقعی
زبان کتاب
انگلیسی
نوع جلد
شومیز
رده سنی
تمامی سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...